וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצמרר: מגישת הטלוויזיה התקרבה ללטף דובה - ושילמה על זה ביוקר

29.12.2016 / 8:51

מגישת הטלוויזיה שצילמה תכנית על הסכנות של חיות הבר חוותה -באופן אירוני - את הסכנה בעצמה כשדובה בתחפושת הסתערה עליה לעיני המצלמות והפילה אותה לרצפה

צילום מסך

לא ברור מה חשבה לעצמה מגישת הטלוויזיה הרוסית כשניגשה ללטף דובה לבושה תחפושת שהגיעה, לצד המאלף שלה, להתארח בתכנית. מגישת הטלוויזיה צילמה תכנית על הסכנות של חיות הבר ואף קיבלה אזהרה מהמאלף שלא להתקרב לדובה שלו, אך משום מה היא התעלמה מכל נורות האזהרה וניגשה ללטף את הדובה. בוניה, הדובה שלבושה בחצאית אדומה וצהובה וכובע אדום, נראית בהתחלה רגועה מאוד כשהמטפל שלה, לבוש בבגדי פלמנקו, מאכיל אותה ודואג לשלומה. כשהמגישה מתקרבת אליה, הדובה מאבדת את שלוותה, מסתערת עליה ומפילה אותה לרצפה.

דוב תוקף מגישה. צילום מסך
דובה תוקפת מגישה לעיני המצלמות/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

כוכבת הפופ הותקפה בשידור חי - וזרקה עוגה על התוקף

לכתבה המלאה

הקטע צולם ע"י אחד מאנשי הצוות של תכנית הטלוויזיה הרוסית Pro Lubov ("על אהבה") שמצולמת במוסקבה. על אף ההתרסקות הכואבת, המגישה יצאה מהתקרית ללא פגע והדובה נרגעה לבסוף בזכות המאלף שלה, שגם טרח לציין בפני המגישה: "הזהרתי אותך שלא להתקרב לדובה". המגישה נשמעת בקטע מייבבת בפניו בתגובה: "אני מצטערת". גם האיש שצילם את הקטע התייחס לתקרית: "אני אתרחק קצת מהדובה, רק למקרה הצורך".

בארגון PETA (אנשים למען בעלי חיים) הזהירו בעבר שמאחר שמרבית הדובים הנמצאים בשבי לא יכולים ליהנות משנת החורף שלהם, הם עלולים להיות מאוד עצבניים בתקופה הזאת של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully