וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": הפה המטונף של אביחי

עם כיפה לראשו וספר תנ"ך בידו, שוחט אביחי ללא רחמים את יתר המועמדים. אבל לפחות אפשר לנשום לרווחה כי חזי ועדן סופסוף התחרמנו. בלוג "האח הגדול"

צילום מסך

1. שנתחיל בתהילה? מההדחות המוצדקות שהיו פה. חוץ מלסכסך, להלשין, לחפור ולנחור לא הועילה יותר מדי. הרגע היחידי שבאמת ריחמתי עליה בבית הייתה כשנאלצה להישאר בארגז לבד. זו כבר ממש התעללות בבני אדם. האישה שהיא הטייפ-קאסט המושלם לאמריקניות שאנחנו אוהבים לעקוץ בקניונים בארה"ב לפחות תספיק להגיע בזמן להפגנות למען אלאור אזריה. לא ברור איזה 15 דקות של תהילה (הבנתם? הלאה) יהיו לה כי חוץ מלהיות חיקוי עם משקפיים מוזרות לליהיא גרינר, היא תיזכר בעיקר כאפיזודה קומית שכאילו נלקחה מדמות שוליים בסרט בורקס של יהודה ברקן. גוד ביי דארלינג, ד"ש לדוד סם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוד ביי דארלינג. מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. הדייר הכי חזק בבית ממשיך להיות אביחי. פיו מפיק מרגליות כשכל מילה שנייה שלו היא קללה. "אני אאנוס אותם נפשית", מאיים בני סלע הוירטואלי עם פה כל כך מלוכלך שאם ישתה אקונומיקה, האקונומיקה תתלכלך. בין קללה לקללה - כמובן עם כיפה על הראש, ציצית על הגוף וספר תנ"ך ביד - הוא ממשיך לתקוף את תהילה ואורנה ועושה כמובן קידוש שם שמים ברבים. בלי רחמים הוא שחט את המודחת הטריה שלפחות הגיבה בגבורה, אבל באמת שהאיש חסר מעצורים ונדמה שימכור גם את מעט הראיה שנותרה לו כדי לנצח. בכלל, הכיפה ממשיכה להיות מוטיב מרכזי בבית. חיים למשל, שברוך ה' עורכי התכנית הורידו מהמינון שלו, עולה על האופניים עם כיפה כאילו היה חשוד בבית מעצר שמנסה לברוח מהמשטרה. במקרה של חמימו, סביר להניח שגם אם היה מנסה להימלט מהניידות, הוא היה עושה את זה עם אופניים שמקובעות לאדמה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המקלל הרישמי. אביחי ושם מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. בשעה טובה חזי ועדן מתחרמנים באווירה לוהטת בזמן שאנדל בוכה לאח הגדול שהוא רוצה אותה. למרבה הפלא, מתברר לו שהוא צריך גם לדבר עם הבחורה כדי שהיא תהיה שלו ושהימים שבהם גברים הרשימו נשים על ידי חזרה עם מזון למערה הסתיימו. עד שהילד פותח את הפה, ראש הבית לשעבר כבר מחליק את הלשון החלקלקה שלו לגרון של נערת הבית. הלב כצפוי נשבר, ותודה לעורכי התכנית שבכח מנסים לתחזק רומן שלא יהיה בין אנדל לעדן. בזמן שאנדל בארגז, העניינים מתלהטים. "אתה קסם" אומרת עדן לחזי. מה זה קסם, קסם עם משקפיים מימי צ'יקו ודיקו. אבל כנראה שהטריק עובד, למה היפהפייה של הבית כבר בזרועותיו. אנדל בינתיים בארגז מפתח רומן עם הפתי-בר שנתנו לו שם, בזמן שעדן מספרת שלא חשבה שיהיה לה רומן בבית, כי הרי לא הגיוני שאחרי שנמרחה על כל מה שזז באמת ייצא מזה משהו. מי היה מאמין. אבל אל תדאגו, נציג הקהילה הביישן עוד יתקומם נגד הדיכוי של חזי! סתם, זה לא יקרה ולכולנו ברור שהכי קרוב שיגיע למגע בבית זה כפיות עם חיים. אנדל, תקשיב לביבי: לא יהיה כלום כי אין כלום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אווירה לוהטת. מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. גם מיטב המדענים טרם הצליחו לפענח באיזה סולם מוזיקלי פועל הקול של שם. זה דו? זה סי? מה לעזאזל קורה במיתרי הקול של האיש הזה? בכל מקרה, נציג השמאל הקיצוני פותח את הפה אחרי שהורעב על ידי העניים ומאחל להם ש"ייקח אתכם הסרטן הלוואי אחד אחד". אין ספק, דברים שיוצאים אל הלב ונכנסים אל הלב. אבל לא אחת כמו אורנה תחמיץ הזדמנות לזמן מסך וזו פותחת בסאגה קורעת לב. "לשונאים שלי, לערבי, אני לא אאחל את זה לבן אדם", היא צווחת. איזה אישה טובה, אפילו לערבים היא לא תאחל סרטן. אות חסידת אומות העולם בדרך. המשפט כנראה הביא את אנשי לה פמיליה לטלפונים הניידים והם מיהרו לסמס ולהציל את התחת הכהניסטי שלה. מכל האנשים בבית, דווקא תאלין הערביה מרגיעה אותה, לפחות היא יודעת שאורנה לא תבקש מאלוהים שתבקר אותה בהקרנות. כאילו, אין לה בעיה לאחל לה שתמות כנראה, מייסורים, דקירה או סתם תאונת דרכים. אבל סרטן??? אפילו לא לערבים.

האח הגדול. צילום מסך
אז מתי בעצם התחלף לך הקול? שם מתוך "האח הגדול"/צילום מסך

5. אני מודה שהצפייה בתכנית אתמול הייתה מלווה בכיפה גם על הראש שלי בתפילה לאל שישלח את שני הביתה. המבאסת הרשמית של הבית. כשנכנסה לארגז, קיוויתי שישגרו אותה בדואר אוויר למרמור-לנד בלי כתובת למשלוח חזרה. מרוב תלונות צריך לסגור אותה על חוסר עניין לציבור. ביחד עם דן, שמסתבר שדחליל יותר מרתק ממנו, השניים האלה נועדו זה לזו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי תבוא ונעשה ביחד את הקטע מטיטאניק? מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

יחס הווינר

אביחי, אינדל, חזי ועדן.

סמרטוט הבית

שוב פעם זו כוכב שמלגלגת על תהילה שהיא דביבונת. נשמה, בואי, גם לך לא חסר. הייתי כותב פה שמומלץ למישהי כמוך לא להסתובב עם חמאה על הראש אבל אני חושש ששם יבוא וייתן שם ביס.

Wtf

1. אין אדם שלא נראה כמו אידיוט כשהוא משתתף במסיבת אוזניות, אבל הריקוד של שמוליק וכוכב עושה חשק לחזור לשנות ה-70'. ואם להיות ספציפיים, אז למלחמת יום הכיפורים, רגע לפני שמצרים וסוריה עולות עלינו. כמה סמים לקחו באותן שנים אם זה הריקוד שיצא?
2. חליפת הסופרמן של חזי – איפשהו ברחובות מסתובב ילד בן 3 בלי פיג'מה. רחמים בן אדם, אנחנו באמצע ינואר וקר לו.

פסוקו של יום

"אולי כדאי שתלך לפרוקטולוג ותוציא את הבאט-פלאג מהתחת כי אתה לא איתנו" – שני נותנת עצה רפואית מוזרה ביותר לחזי (שהציפה לי עכשיו את המחשב בפרסומות לחנויות מין כי גיגלתי את זה). הכול טוב שני, העיקר שלא תאחלי לו סרטן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נגמרו ימי התהילה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא יהיה כלום, כי אין כלום. אנדל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמרו לך פעם שיש לך משהו עצוב בעיניים? חזי ועדן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully