וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית: כריס פראט יורד על הסרט הנורא שבו הוא מככב

5.1.2017 / 0:00

ישירות היא מצרך נדיר בהוליווד, בוודאי כשהיא מגיעה מפיו של אחד השחקנים הכי חמים בעיר הסרטים, בנוגע לתפקיד באחד מסרטיו. ובנוסף, סינבון מנסה לגזור קופון על מותה של קארי פישר והגולשים מתבלבים בין דבי ראיין החיה לבין דבי ריינולדס המנוחה. חדשות הטראש

מקום 5: כריס פראט השתתף בסרט הכי גרוע שהוא אי פעם ראה

בצל הביקורות המחרידות שמקבל סרטו החדש, "הנוסעים", נאלץ כריס פראט להעמיד פנים שהוא שווה צפייה ולהמשיך לקדם אותו. במסגרת מסע יחסי הציבור התראיין פראט ל"ואניטי פייר", שם נשאל על תפקידו הראשון בקולנוע. התפקיד היה בסרט אימה דל-תקציב בשם "Cursed Part 3", אותו הגדיר פראט "הסרט הכי גרוע שראיתי בחיי". ממרום מעמדו ו-17 השנים שעברו מאז אותו תפקיד, פראט יכול להרגיש בנוח לטנף עליו, אבל יש סיכוי סביר שעוד כמה שנים את התואר המפוקפק הוא יעניק דווקא ל"הנוסעים".

הסרט הנוסעים. הסרט הנוסעים,
כריס פראט וג'ניפר לורנס מתוך "הנוסעים"/הסרט הנוסעים

מקום 4: כשטופאק מגיע לכנסייה

"אווה מריה" היא תפילה קתולית וותיקה, שרבים מכירים אותה בגרסתה האנגלית "Hail Mary". כמו כל מזמור דתי חשוב, הוא השתלב במוזיקה בת זמננו בהמון הזדמנויות, אחת מהן בשירו של הראפר המנוח טופאק, הנושא את אותו השם. אך בעוד התפילה הלטינית מופנית לאם ישו, מרים, שירו של טופאק עוסק באלימות המקיפה אותו. במיסת חג המולד המונית בסרי לנקה הדפיסו בטעות את מילות השיר במקום מילות התפילה, והמוני סרי לנקים מצאו את עצמם ביום הקדוש בשנה שרים "זין על העולם" ו"הפעילו את השנאה, תנו לה להתפרץ בלהבות". חג שמח!

מקום 3: מנסים לגזור קופון על המוות של קארי פישר

מותה של קארי פישר הותיר עצב רב ברחבי העולם, אבל יש כאלו שניסו למנף את האבל למטרות רווח. אנו מדברים על רשת המאפים האמריקנית "סינבון", שמאפיה נושאים דמיון רב לתסרוקתה האיקונית של פישר בדמותה של הנסיכה ליאה. הרשת פרסמה ציוץ שעל פניו ביכה את לכתה של השחקנית, אך הסאבטקסט שלו הוא "בוא לקנות אצלנו". לאחר שספגו אש מהגולשים הסירו בסינבון את הציוץ ופרסמו התנצלות. לא יעזור, כמו המאפים שלהם - כך גם הציוצים בטעם רע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מישהו במחלקה השיווקית צריך להתחיל לחפש עבודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 2: דבי ראיין עדיין חיה

ואם מותה של קארי פישר לא היה טראגי מספיק, למחרת נפטרה גם אמה, השחקנית דבי ריינולדס. זה לא הפריע לרבים להספיד את שחקנית דיסני בת ה-23 דבי ראיין. כי לשתיהן קוראים דבי ושם המשפחה שלהן מתחיל ב-ר', אז בשביל מה לקרוא את המשך המילה? ראיין היתה נבוכה מהמחווה ואפילו קצת מוחמאת, אך לצערה היא עדיין איתנו והיא זו שצריכה לספק הסברים לערימת גולשים מבולבלים. כל הפרשה הזו בטח גרמה למישהו בהוליווד להתחיל להריץ רימייק ל"שיר אשיר בגשם", כשריאן משחזרת את תפקידה של ריינולדס המנוחה.

מקום 1: טום הארדי והכלב שלו הופכים את 2017 לחמודה

הדרך הטובה ביותר לקבל את השנה החדשה הייתה לא במסיבה המונית או ארוחה במעדה יקרה מדי. היא הייתה בתכנית ילדים של ה-BBC. בפרק האחרון של שנת 2016, התארח בתוכנית טום הארדי והקריא לילדי בריטניה סיפור לפני השינה. ואם זה לא נשמע חמוד מספיק, הוא עשה את זה כשבחיקו שכוב כלבו וודי, כשהוא חובש כובע (לפחות בתחילת הפרק). מי שעוד לא נמס, מוזמן לעצום עיניים, להאזין לסיפור במלואו, ולשקוע בשינה חלומית שתשכיח את הימים הנוראים של 2016. בואו נכריז על 2017 כשנת החמידו?ת!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully