וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה מקרוב: כך נראים החיים הסוערים של אשת מוסד

8.1.2017 / 0:17

הגילוי המפתיע שהבעל משרת במוסד, החיים במדינה מוסלמית עוינת במסווה של משפחה בריטית, הפחדים הלא פוסקים – והתגובות מהמשפחה: שלוה הסל כתבה את הספר "נשואה למוסד" והיא נשבעת שהכול אמיתי לגמרי

מערכת וואלה!

"דרושות נשים בעלות עוצמה" היא הכותרת שנבחרה לקמפיין הגיוס החדש של המוסד. סלי טראוורס, גיבורת הספר החדש "נשואה למוסד", בהחלט מתגלה ככזאת. מחברת הספר שלווה הסל מכירה היטב את העולם החשאי מקרוב משום שהיא נשואה ליורם הסל, לשעבר סגן ראש המוסד. הסל הגיעה לריאיון מיוחד באולפן וואלה! NEWS כדי לדבר על הספר ועל החיים במדינת אויב לצד איש מוסד.

הספר מספר את סיפורה של סלי, בת מושב צעירה שבהחלטה של רגע יוצאת ללונדון בעקבות אהוב לבה שלומד שם. רק אחרי נישואיהם מגלה סלי שבעלה איננו פקיד בשגרירות ישראל אלא איש מוסד. כשמוצע לו לפעול במדינה מוסלמית עוינת במסווה של איש עסקים אירופאי – היא מתעקשת לצאת איתו לשם.

בראיון באולפן וואלה! NEWS סיפרה שלוה הסל על הדרך בה גילתה לאחר נישואיה כי בעלה משרת במוסד, על הצטרפותה לשירות, על החיים במדינה עוינת תחת מסווה של משפחה בריטית שהיו מלווים בחששות רבים, על תפקידה בשירות, על מה הביא אותה לכתוב על הספר שמבוסס במידה רבה על החיים שלה וגם אילו תגובות קיבלה עליו ממשפחתה ומהצנזורה.

  • עוד באותו נושא:
  • מוסד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully