וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ ממשיך לתקוף: "מריל סטריפ, אחת השחקניות המוערכות יתר על המידה בהוליווד"

9.1.2017 / 14:18

הנשיא הנבחר ממשיך במתקפת הציוצים, שהגיעה בתגובה לנאום של השחקנית המעוטרת בטקס גלובוס הזהב. "היא לא מכירה אותי, אבל תקפה אותי בטקס", כתב טראמפ

צילום מסך

בסרטון: סיכום גלובוס הזהב באולפן וואלה! NEWS

דונלד טראמפ לא מסוגל להתאפק: לאחר שמריל סטריפ מחתה נגדו בטקס גלובוס הזהב, שהתקיים היום לפנות בוקר (שני) שעון ישראל, ענה לה הנשיא הנבחר בסדרת ציוצים תוקפנית. יש לציין כי בניגוד לשחקנית האצילית, שנמנעה מלהזכיר מפורשות את שמו של המנהיג הרפובליקאי, הרי שאיל הון מהיר החימה הקפיד להתייחס אליה ישירות ולעקוץ אותה מתחת לחגורה.

"מריל סטריפ, אחת השחקניות המוערכות יתר על המידה בהוליווד", כתב טראמפ על סטריפ, שיאנית המועמדויות לאוסקר (19) שגם זכתה בפסלון שלוש פעמים. "היא לא מכירה אותי, אבל תקפה אותי אמש בגלובוס הזהב. היא מלכחת פנכה של הילרי, שהפסידה בגדול".

סטריפ נגד טראמפ: הרגעים הגדולים של גלובוס הזהב 2017
גלובוס הזהב: לה לה לנד שבר את שיא הזכיות
גל גדות הגישה פרס בטקס גלובוס הזהב הלילה. צפו

בהמשך, הגיב טראמפ לאמירה של סטריפ לפיה נשבר לה הלב מן הדרך בה השפיל את סרג' קובלסקי, עיתונאי עם מגבלות פיזית שהיה אחראי לפרסומים נגדו בניו יורק טיימס. "בפעם המאה, מעולם לא 'זלזלתי' בעיתונאי נכה (לעולם לא הייתי עושה זאת)", כתב. "רק הראיתי לו מה זה לזחול על ארבע, כשהוא עיוות סיפור שלו מלפני 16 שנה כדי להוציא אותי רע. עוד דוגמה לכך שהתקשורת מאוד לא הוגנת!".

כל זה קורה לפני שטראמפ עוד הושבע לנשיאות ולפני האירוע הקולנועי הגדול באמת של השנה, האוסקר, כך שנראה כי בכל הקשור למערכת היחסים של הוליווד והנשיא החדש, צפויות לנו שנים סוערות ועכורות.

נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ, 21 בדצמבר 2016. רויטרס
ממשיך במתקפה. דונלד טראמפ (צילום: רויטרס)/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully