וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולדפליי מכחישה: אין לנו כוונה להופיע בישראל

10.1.2017 / 19:16

לאחר הדיווח אתמול לפיו הלהקה הבריטית תקיים שתי הופעות בנובמבר בצפון ים המלח, גורם בסביבת הלהקה מבהיר: "אין אמת בדיווחים"

כריס מרטין סולן קולדפליי בסופרבול 2016. GettyImages
הכחשה שתאכזב את המעריצים. סולן קולדפליי, כריס מרטין/GettyImages

להקת קולדפליי מכחישה את הדיווחים שלפיהם היא תקיים שתי הופעות בחודש נובמבר הקרוב בישראל. המגזין האמריקני "רולינג סטון" ציטט גורם בסביבת הלהקה הבריטית שטען כי אין אמת מאחורי הדיווחים הללו.

אתמול דווח כי הלהקה צפויה לקיים שתי הופעות בישראל, ב-3 וב-4 בנובמבר, בצפון ים המלח ולפי גורמים בתעשייה ההופעות לא יהיו רק לשם ההנאה המוזיקלית אלא גם בסימן שלום וקירוב לבבות. כרטיסים יימכרו ברשות הפלסטינית, והתקווה היא שהקהל יהיה מעורב ויכלול הן ישראלים והן פלסטינים. לפי הדיווחים, לכל אחת מההופעות יימכרו 50 אלף כרטיסים.

לפי הדיווח, קולדפליי מתעתדים גם להישאר בארץ לאחר ההופעה ולהקליט בה שיר. בכל מקרה, הכרטיסים טרם יצאו למכירה וגם לא נקבע מחירם.

קולדפליי הבריטים, בהובלתו של כריס מרטין, נוסדו בשלהי שנות התשעים ומאז הם אחת הלהקות האהובות והמצליחות בעולם המוזיקה, אם כי מטבע הדברים, הצלחתם הולידה להם לא מעט מבקרים. קשר ישראלי קודם שלה היה הקליפ עטור הפרסים והשבחים לשירה "Up&Up" שאותו כזכור יצרו וניה היימן וגל מוג'ה.

  • עוד באותו נושא:
  • קולדפליי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully