וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשים נגד מריל סטריפ: "אנטי ישראלית"

11.1.2017 / 9:56

אחרי שהצליחה להסעיר את דונלד טראמפ, נראה שהשחקנית המעוטרת הסתבכה גם עם גולשים תומכי ישראל ברשתות החברתיות. אלו טענו שסטריפ נמנעה מלהציג את נטלי פורטמן כישראלית, והסתפקה רק בציון הולדתה בירושלים, במכוון כדי לא לקשר בין הבירה לבין ישראל

מערכת וואלה!

נאום קבלת פרס מפעל החיים של מריל סטריפ בטקס גלובוס הזהב ממשיך לעורר סערה. לאחר שהנשיא הנבחר תקף את השחקנית המוערכת בסדרת ציוצים, ביניהם זה שטען שהיא מוערכת יתר על המידה, סופגת כעת סטריפ אש דווקא מכיוון הרשתות החברתיות. כזכור, במהלך הנאום התייחסה סטריפ למוצאם של מספר כוכבים הוליוודיים, כהוכחה לכך שתעשיית הקולנוע כולה בנויה על מהגרים ואורחים מכל רחבי העולם. אחת הדוגמאות שבחרה סטריפ להדגיש היה ירושלים, כעיר הולדתה של נטלי פורטמן. אלא שדווקא ההצהרה הזאת משמשת כעת כהוכחה ל"שנאת ישראל" של סטריפ.

גולשים בטוויטר הבחינו בכך שסטריפ התייחסה בדוגמאות האחרות שציינה (רות נגה, ראיין גוסלינג, איימי אדאמס ואחרים) למדינת מוצאם של השחקנים, בעוד אצל פורטמן הסתפקה בציון עיר הולדתה בלבד. זה הספיק כדי להפוך את סטריפ למי שבוחרת במופגן שלא לשייך את ירושלים לישראל, ומכאן הדרך למתקפת שיימינג הייתה קצרה.

"האם אינך יודעת היכן ירושלים ממוקמת?", שאל אחד הגולשים; "זוכרים את הימים שבהם מריל סטריפ והאליטה ההוליוודית ניצלו את קולם רב ההשפעה כדי לעמוד לצד ישראל? גם אני לא", פסק אחר. גולש אחר הגדיל לעשות והאשים את סטריפ בשנאת ישראל. "מריל סטריפ הייתה אנטי ישראלית בגלובוס הזהב, כשציינה שפורטמן נולדה בירושלים. השמאל האנטי ישראלי מסרב לומר את המילה 'ישראל'".

נטלי פורטמן. GettyImages
והכל על הגב שלה. נטלי פורטמן/GettyImages
דונלד טראמפ ומלניה טראמפ. AP
לא לבד במערכה. דונלד טראמפ/AP
מריל סטריפ מכרה את הבית לאלכס רודריגז. splash
ברוכה הבאה לרשימת אויבי ישראל/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully