וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמר האינדי חוזה גונזלס יגיע להופעה בישראל בפעם השלישית

11.1.2017 / 8:00

חוזה גונזלס, אביר הפולק רוק השבדי העדין, יגיע לישראל אחרי שכבר הופיע כאן בעבר ב-2008 וב-2014. הפעם יעשה זאת בעקבותו אלבומו השלישי מ-2015

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזר בשלישית. חוזה גונזלס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שני מופעי סולד אאוט של חוזה גונזלס ושל להקתו Junip בתל אביב, חוזר גיבור הגיטרה השבדי לישראל בחודש מאי הקרוב עם מופע סולו. גונזלס, מגדולי יוצרי הפולק בעולם בימינו, יופיע בבארבי עם השירים משלושת אלבומיו, מצויד בקולו בכתיבה המרגשת ובהגשה מינימליסטית ונוגעת ללב.

גונזלס התקבל באהבה בינלאומית רבה כששחרר את אלבום הסולו שלו, "Veneer", ב-2003. קולו החרישי והסאונד המופנם שלו התקבלו בחיבוק חם על ידי כולם, החל מקהל האינדי הרעב ועד לסבתות של הקהל הזה. "Heartbeats", הקאבר שהקליט לצמד השבדי The Knife, הפך ללהיט גדול שעשה אותו לכוכב בן לילה במדינות רבות. הביצוע ל-"Teardrop" של ההרכב Massive Attack עשה את אותו אפקט באלבומו השני, "In Our Nature", שיצא ב-2007. שני האלבומים מכרו למעלה ממיליון עותקים ברחבי העולם, וקודמו גם בעזרת הסינגלים המצליחים "Crosses", "Down the Line" ו-"Killing for Love".

גונזלס לא התבטל בשבע השנים שעברו בין אלבומו השני לשלישי. הוא הקליט שני אלבומים עם להקתו Junip - האלטר-אגו הלהקתי שלו, פרויקט פולק-רוק פסיכדלי, בו הוא מלווה בשניים מחברי הילדות שלו לצדו. השירים "Line of Fire", "Your Life Your Call", "In Every Direction" ו- "Rope & Summit" הם המזוהים ביותר עם הלהקה.

אלבומו השלישי של גונזלס, "Vestiges & Claws" מ-2015, כולל פיסות מוזיקליות שנוצרו משנים של עבודה על סקיצות, שבאופן טבעי חולשות על טווח גדול של סאונדים. בעקבותיו הוא מגיע לישראל, אחרי שכבר היה כאן ב-2008 וב-2014.

גונזלס יופיע ב-22 במאי במועדון הבארבי תל אביב. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully