וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הנבל של וונדר וומן נחשף

11.1.2017 / 11:35

ארס, יריבה המיתולוגי של נסיכת האמזונות מחוברות הקומיקס, יהיה הנבל המרכזי בסרט בכיכובה של גל גדות. ובנוסף: טריילר כן ל"הנסיכה הקסומה". לייב בלוגינג תרבותי

11:30 - טריילר כן ל"הנסיכה הקסומה"

פרויקט המעריצים של "Honest Trailer" נמשך עם המקום הרביעי בהצבעות הגולשים לטריילרים כנים. והפעם, הקלאסיקה שכל ילד משנות ה-80 וה-90 צפה בה עד ששחק לחלוטין את קלטת הווידאו.

סרט אמיתי על ספר בדוי, שמבוסס על ספר אמיתי שמדבר על אותם הדברים של הספר הבדוי, שהסרט מבוסס עליו. סיפור על רומן בין גבר מתעלל לאישה שהיא קצת קוץ בישבן, והאקשן הכי מנומס שנראה אי פעם.

11:10 - וונדר וומן תילחם באל המלחמה

העולם יודע כבר שנתיים שגל גדות תיכנס לנעליה של וונדר וומן. אבל רק כעת, חמישה חודשים בלבד לפני יציאת הסרט לאקרנים, נחשפה זהותו של הנבל הראשי בסרט. בכתבה נרחבת לקראת הסרט שפורסמה במגזין הצרפתי "Studio Ciné Live", אושרה לראשונה זהותו של ארס, היריב המיתולוגי של וונדר וומן מחוברות הקומיקס.

סיפורו של ארס מבוסס על הדמות האיקונית מהמיתולוגיה היוונית, בנו של זאוס ואל המלחמה. בתולדות הקומיקס קיימות מספר גרסאות של ארס, אך ברובן הוא לבוש בשיריון גלדיאטורים וקסדה רומאית שמכסה את פניו. המאבק עם וונדר וומן החל בתקופה מלחמת העולם הראשונה, אז תמך ארס בציר של גרמניה ויפן, ונתקל בהתנגדות מצדה של וונדר וומן.

מאחר והסרט צפוי להתרחש באותה תקופה בדיוק, ניתן לשער כעת שהוא יציג את מקורות הסכסוך בין וונדר וומן וארס. כזכור, הסרט יעסוק בעזיבתה של נסיכת האמזונות, דיאנה פרינס, את אי מולדתה כדי להביא הכרעה למלחמות בני האדם על כדור הארץ.

"וונדר וומן" יגיע לבתי הקולנוע ב-1 ביוני.

ארוס, וונדר וומן. DC Comics, צילום מסך
בהצלחה גל, אנחנו ממש מאחורייך/צילום מסך, DC Comics

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully