וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילדת הבמאים: "סארו - הדרך הביתה", "דדפול" ו"הולדת אומה" הפתיעו

12.1.2017 / 19:34

עוד צעד בדרך לאוסקר: גילדת הבמאים, מן היוקרתיות בהוליווד, הודיעה על המועמדים שלה. "לה לה לנד" ממשיך לככב, "סארו", "דדפול" ו"הולדת אומה" הפתיעו, סקורסזה ואיסטווד בחוץ

גילדת הבמאים האמריקאית הכריזה הערב (חמישי שעון ישראל) על המועמדויות של השנה בקטגוריית הסרט העלילתי הארוך. מעבר ליוקרה של הפרס כשלעצמו, הוא נחשב אינדיקטור מהימן ביותר לקראת האוסקר.

כצפוי, החמישייה כוללת את דמיאן שאזל ("לה לה לנד"), קנת לונגרן ("מנ'צסטר ליד הים"), בארי ג'נקינס ("אור ירח") ודניס וילנב ("המפגש") ובאופן מפתיע יותר, גם גארת דייוויס הצעיר והאלמוני למדי, יוצר "סארו - הדרך הביתה", שלא נחשב מועמד מוביל להיכלל בה. מעניין לציין כי לכל החמישה, זו המועמדת הראשונה לפרס, והם צפויים לקבל בעוד כשבוע וחצי גם מועמדות לאוסקר.

לעומת זאת, נפקד מקומם של יוצרים וותיקים בשיעור הקומה של מרטין סקורסזה ("שתיקה"), קלינט איסטווד ("סאלי"), מל גיבסון ("הסרבן"), דנזל וושינגטון ("גדרות") ואחרים, ונראה שהם יכולים לעשות תוכניות אחרות לערב האוסקר.

בקטגוריית סרט הביכורים, גארת דייוויס מועמד גם כן, יחד עם טים מילר ("דדפול"), קלי פרימן קרייג ("Edge of 17"), דן טרכטנברג ("דרך קלוברפילד 10") וגם פה יש הפתעה גדולה אחת: נייט פרקר, במאי "הולדת אומה", שמאז חשיפת פרשיית האונס בה היה מעורב נדחק לחלוטין מעונת הפרסים, זכה למועמדות מטעם הגילדה, מה שעוד ודאי יעורר רעש בתקשורת האמריקאית.

סארו.
חזק במירוץ. מתוך "סארו הדרך הביתה"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם לגיבורי-על מגיע פרסים. מתוך "דדפול"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי יעצור אותו? מתוך "לה לה לנד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully