וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי ביטי ואשלי בקשי: כוכבי הרשת מתאחדים על במה אחת. צפו

הדס בן ארצי

18.1.2017 / 0:14

עדי ביטי, אשלי בקשי, שגיא ביטבוקס, נועה פילטר ודורון ביטון וקטריקס: כל כוכבי הרשת הגדולים מתאחדים על במה אחת למופע מיוחד בשם "שוברים את הרשת". הצטרפנו לצילומי הקליפ של המופע. צפו בתוצאה הקורעת

צילום מסך

יוצאים מהאינסטוש – ומגיעים לבמה: כמה מכוכבי הרשת הגדולים בישראל מתאחדים על במה אחת למופע בשם "שוברים את הרשת". המופע החדש - בכיכובם של נועה פילטר, שגיא ביטבוקס, עדי ביטי, אשלי בקשי וקסמן וקטריקס ודורון ביטון – עוסק ב-15 דקות התהילה של כוכבי היוטיוב. את המופע יצר והפיק שם אריאל ברזילי, ביים ג'ייסון דנינו הולט וכתבו ניר ממון ונועה פילטר (מעיין רובין). המופע צפוי לשלב בעזרת מסכים גם את הקהל המצולם במהלך סצנות שונות. התלווינו לצילומי הקליפ של המופע.

בתחילת המופע מוצג קטע וידאו דרכו הקהל "נכנס" לחלומה של נועה פילטר ובו רואים את זכייתה בפרס "כוכבת הרשת". כשהיא קמה מהחלום היא מבינה שעליה למנף את הקריירה שלה אך היא אינה יודעת כיצד לעשות זאת. לפיכך היא יוצרת קשר עם שאר כוכבי המופע ובעזרת כישרון וידע היא מצליחה לכבוש מיליוני מעריצים. "תופעת כוכבי הרשת רק הולכת וגדלה – ובכל כך הרבה תחומים: ראפ, פופ, הומור, אופנה", מסבירה רובין. "לכן החלטנו לקבץ את כל כוכבי הרשת החזקים ביותר ולהביא אותם לבמה בפעם הראשונה".

"שוברים את הרשת", מופע השקה חגיגי בבית החייל תל אביב, 10.2 בשעה 15:00

שוברים את הרשת. צילום מסך
כל כוכבי הרשת/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully