וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלחת זהב: מיקסטייפ עם מיטב סרבני דונלד טראמפ

19.1.2017 / 12:50

אלטון ג'ון, סלין דיון, מובי ואמנים רבים נוספים דחו בשבועות האחרונים את ההזמנה להופיע בטקס ההשבעה של הנשיא הנבחר, אחרים אף טרחו להודיע שהם לא מתכוונים להגיע כלל. האזינו למיטב שירי הסרבנים

הסיוט הכי גדול של תיכוניסטים הוא שכל הילדים המקובלים בשכבה יבריזו מהמסיבה שלהם, אחד אחרי השני. זה פחות או יותר מה שקרה בשבועות האחרונים לדונלד טראמפ, עת כמה מן המוזיקאים המפורסמים ברחבי העולם דחו את ההזמנה להופיע בטקס ההשבעה שלו, או פשוט הקדימו תרופה למכה והודיעו מראש שהם לא בעניין: אלטון ג'ון, סלין דיון, מובי ומי לא. כולם הפנו עורף לפרובוקטור הרפובליקאי.

אבל בלי מוזיקה אין חגיגה, אז טראמפ נאלץ בכל זאת לקושש כמה שמות אזוטריים שיכבדו את טקס ההשבעה – למשל סם מור, שתהילתו חלפה עוד בשנות השישים, מקהלה מורמונית וזמר הקאנטרי טובי קית'. בקיצור, משהו שבין הקיץ של אביה לתפריט של קדם אירוויזיון 87.

אז אולי טראמפ יהיה נשיא טוב יותר מאובמה ואולי לא, אבל גם חסידיו יודו כי לפחות מבחינה מוזיקלית אנחנו סובלים כעת משנמוך רציני. ככל הנראה, לראשונה בהיסטוריה, רשימת המוזיקאים שסירבו להשתתף בטקס ההשבעה מרשימה יותר מאלה שקיבלו את ההזמנה.

לפיכך, כדי לדאוג בכל זאת לתפריט מוזיקלי משביע לסוף השבוע, הכנו מיקסטייפ ובו שירים מייצגים של טובי סרבני וסרבניות טקס ההשבעה. אומרים על טראמפ שהוא הפלגן מספר אחד בעולם, אבל הנה, מתברר שיש ביכולתו גם לאחד: מי עוד היה מסוגל להציב תחת אותה קורת גג את קיס ואידינה מנזל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully