וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייחלת מוות לאקס בקליפ עם עירום, איברים קטועים ובובות שרופות

19.1.2017 / 13:49

להקת הבנות הכי מוזרה של רוסיה כתבה את השיר הכי מתוק שיש על כל הדברים הרעים שאנחנו רוצים לעשות לאקס שלנו אחרי פרידה כואבת. הקליפ האמנותי מציג קרני שמש, נצנצים ותאוות דם

צילום מסך

תמיד שאלתם את עצמכם מה עובר לנשים בראש אחרי פרידה כואבת? להקת הבנות הרוסית Little Big כתבה על זה שיר, "Hateful Love" (אהבה מלאת שנאה), והפיקה לו קליפ אמנותי במיוחד שאמור להמחיש בצורה הברורה ביותר את כאב הפרידה. ליתר דיוק, הלהקה סיפרה שהשיר מדבר על הרגשות שלנו כלפי האקס אחרי שהוא מציע להישאר ידידים. שיר געגועים? ים של דמעות? לא ולא. המסר הוא חד משמעי: מוות לאקס, בלי רחמים. ורק ניקח לדוגמא את הפזמון הקצר והקליט שלו: "אני מקווה שתמות. בבקשה תמות עכשיו".

כמו שהזכרנו, גם הקליפ לא מרחם על הצופים שלו וחוץ מזה שהוא אמנותי ואוונגרדי בטירוף - הוא גם אירוני, מבעית, בועט, ומאוד קשה לעיכול. הקליפ הוכתר ע"י רבים כקליפ הביזארי ביותר בעולם וזכה ל-13 מיליון צפיות מאז שעלה לאוויר ביוני בשנה שעברה - רובן לאחרונה , לאחר שהוא פורסם ב-Reddit וקיבל את החשיפה העולמית לה הוא ראוי, כמו גם המון תגובות של צופים מופתעים. "3 דקות ו-36 שניות של סיוט", כתב אחד בתגובות ואחר הוסיף: "אוקיי. נראה לי שראיתי מספיק להיום. אני פורש".

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

שוברות את הסטיגמה: הרקדניות שמשנות את הסטריאוטיפים

לכתבה המלאה

אחרי אינספור קליפים מטורפים של המפלצת הראשית ליידי גאגא, אתם בטח שואלים את עצמכם מה הצליח לדחוק גם אותה למקום השני? ובכן, איברים קטועים ארוזים כבשר למאכל, ראשים במכונת בובות, ארנק מלב של שור, סקייטבורד מבשר, אישה פולטת גלגל עין מהפה, אחת אחרת שלובשת ופולטת מפיה תמנון, בובות ברבי שרופות על מנגל ("ברביקיו") והרבה מאוד עירום. דומה לגאגא - רק יותר.

הצפייה על אחריותכם

הקליפ עתיר באלמנטים ניגודיים. הוא צבעוני מאוד אך מצולם על רקע לבן, יש בו טנק עצום ונשק העשויים מבלונים בכל צבעי הקשת, פצצה על זר פרחים, חבל תלייה על בלונים, בובות כלואות במבחנות וקיר עם גרפיטי צבעוני של המילה "תמות". חייבת להיות לכם מידה מסוימת של ציניות כדי להבין את המשמעות הנסתרת של הדברים. גם המוזיקה המקפיצה והמתוקה מאוד פרדוקסלית למילות השיר האכזריות, "אשבור אותך, אהרוג אותך, אקרע אותך, אבתר אותך. אני שונאת אותך, רוצה שתירקב בקבר". טוב, לפחות המסר שלה ברור.

הקליפ הביזארי בעולם. יוטיוב, צילום מסך
זה של מייקל קורס?/צילום מסך, יוטיוב
הקליפ הביזארי בעולם. יוטיוב, צילום מסך
וזה מאיקאה?/צילום מסך, יוטיוב
הקליפ הביזארי בעולם. יוטיוב, צילום מסך
נראה חלקלק/צילום מסך, יוטיוב
הקליפ הביזארי בעולם. יוטיוב, צילום מסך
נלחמים בבלונים/צילום מסך, יוטיוב
הקליפ הביזארי בעולם. יוטיוב, צילום מסך
תמיד היינו גרועים בזה/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully