וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת של אברהם טל שהודחה: "דברי אביב גפן ריגשו אותי"

19.1.2017 / 16:00

ההדחה מ"דה וויס" והדרמה האישית שהתרחשה כשאברהם טל בחר שלא להציל אותה, למרות העבר המשותף ביניהם, לא מאכזבים את שרון רוזנבאום. "ידעתי שהוא בן אדם שנורא חשוב לו להיות ישר ושלא יווצר מצב של אי נעימות בפני מתמודדים אחרים"

דה וויס - שרון רוזנבאום ואברהם טל. מיכה לובטון,
טל ורוזנבאום/מיכה לובטון

אל הדרמה שבהדחות בשלב הדו-קרב אמש (רביעי) בדה וייס, התווספה עוד דרמה אישית קטנה. המתמודדים שרון רוזנבאום וחן כהן, מקבוצתה של מירי מסיקה, נאבקו ראש בראש על המקום בנבחרת. משמירי בחרה בחן כהן שמי שיישאר, התחילה דילמה מעניינת: שרון המודחת שימשה כזמרת הליווי אברהם טל במשך כשנתיים. אם רצה, יכול היה פשוט לבקש אותה לקבוצתו שלו, ובכך להבטיח את המשך דרכה בתכנית. אלא שלבסוף, ולמרות הפצרות מצד אביב גפן, הוא סירב. "אני חשבתי על זה. אין סיכוי בעולם שאני אכניס אותך ואותי לסיטואציה של הדחות ושל נבחרות. את יצאת לדרך חדשה ואני חושב שאת זמרת ענקית ושמענו את זה היום. ואני בטוח שהדלתות יפתחו בפנייך", אמר.

בשיחה היום עם וואלה! תרבות סיפרה שרון על תחושותיה לנוכח ההדחה. "האמת שאני לא כל כך מאוכזבת, הייתי קצת באותו רגע שזה קרה. אבל אני מקבלת את זה באהבה", שיתפה. "אני חושבת שחן מדהים ומאוד מגיע לו להמשיך, ולקחתי בחשבון שזה משחק ויכול להיגמר בכל רגע".

דה וויס – שרון רוזנבאום. מיכה לובטון,
"זה היה נחמד שאביב ככה נעמד לצידי". רוזנבאום/מיכה לובטון

אל התכנית הגיעה אחרי שנים בתחום המוזיקה, מהן כאמור שנתיים במחיצתו של טל. לאחר מכן, יצאה להפסקה קצרה בשל היריון, ולאחריה התחילה לעבוד על הקלטת חומרים שלה עצמה, שלב שבו הרגיש לה לנכון להצטרף לדה וייס. "הרגיש לי שעכשיו, כשיש לי באמת מה להוציא ויש לי באמת את הדרך שלי כבר ככה סלולה בראש אז זה זמן טוב לקבל את החשיפה הזאת ולנסות להגיע לכמה שיותר אנשים שיכירו אותי ושישמעו אותי", הסבירה.

לא התאכזבת שאחרי השנתיים האלה עם אברהם, הוא לא בחר להציל אותך?

"תראה, זה סיטואציה מורכבת. בסופו של דבר זה הטלוויזיה וזה תכנית, והיחסים בינינו ממשיכים גם מעבר לזה, ואנחנו מדברים גם היום וברור לי שאנחנו עוד ניפגש ונעשה דברים ביחד", אמרה. "בתכלס הרבה יותר חשוב לי לשתף איתו פעולה כמוזיקאית מה שנקרא ב'חיים האמיתיים' מאשר במסגרת של התכנית. האמת שמראש ידעתי שיכול להיווצר מצב כזה בדו קרב. ולפני שנעמדנו בסיטואציה הזאת תהיתי איזה בחירה הוא יעשה. כי ידעתי שהוא בן אדם שנורא חשוב לו להיות ישר ושלא יווצר מצב של אי נעימות בפני מתמודדים אחרים, שכביכול יש בינינו יחסים חבריים מעבר לתחרות. אני מאמינה שבסופו של דבר זה מה שהכריע את ההחלטה שלו ואני מאוד מכבדת את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

האודישן של שרון רוזנבאום:

"אני באמת יותר מעדיפה לזכור את המילים שהוא אמר לי לפני שזה הגיע לסיטואציה הזאת, ושהוא באמת ראה משהו בביצוע והתרגש ממנו, ואני לוקחת את ההבטחה שלו לארח אותי בהופעות עם החומרים שלי ולהתארח בהופעה שלי ולעשות שיתופי פעולה. בסופו של דבר מה שהיה בתכנית יישאר בתכנית ואני ממשיכה הלאה", הוסיפה רוזנבאום. "אנחנו כבר דיברנו אתמול אחרי השידור של הפרק. הכל בסדר. אנחנו באמת באהבה ובחברות, כל המשפחה, שלי שלו, הכל בסדר".

אביב גפן כאמור, התייצב נחרצות לצידה, כשדחק בטל: "אתה צריך להציל אותה, אתה יכול לגרום לה להופיע בלעדיך לבד על הבמה. מחובתך דווקא כאחד שעבד איתה לעזור לה עכשיו". לאחר מכן פנה לרוזנבאום עצמה: ,אם היית זמרת שלי ויכולתי לתת לך במה לבד – הייתי עוזר לך". לדברי רוזנבאום, "זה היה מפתיע שהוא אמר את זה. זה ריגש אותי שהוא כאילו הרגיש איזשהו צורך להגן עליי וכזה לעזור לי וזה, כי אני בסיטואציה הזאת לא כל כך רציתי להתחנן על גורלי או משהו כזה. כאילו זה לא היה נראה לי נכון. אז זה מגניב שהוא אמר את זה, וזה היה נחמד שהוא ככה נעמד לצידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully