וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע באוסטרליה: שחקן נורה בטעות למוות במהלך צילומי קליפ

23.1.2017 / 11:50

התאונה התרחשה בצילומים לקליפ של הרכב ההיפ-הופ האוסטרלי Bliss n Eso בבר בעיר בריסבן. אחד השחקנים, בשנות ה-20 לחייו, נורה בחזהו ונהרג. המשטרה המקומית פתחה בחקירה, וטרם אישרה כי נעשה שימוש בתחמושת חיה על הסט

ניידת משטרה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

טרגדיה במהלך צילומים לקליפ מוזיקלי באוסטרליה: בתאונה שהתרחשה היום (שני) על סט הצילומים בעיר בריסבן שבאוסטרליה, נורה בטעות שחקן בשנות ה-20 לחייו ונהרג.

מדובר בצילומים לקליפ חדש של הרכב ההיפ-הופ האוסטרלי Bliss n Eso, שבזמן התקרית לא היה באזור. הצילומים נערכו בבר במרכז העיר בריסבן, כשבמסגרתם נעשה שימוש במספר כלי נשק. "כתוצאה משימוש בכלי הנשק הללו, אחד השחקנים נפצע בחזהו ובהמשך מת מפצעיו", מסרה המשטרה. פועל בניין ששהה בקומה מעל תיאר בפני סוכנות הידיעות האוסטרלית AAP את הירי ששמע, וסיפר כי "היו כשלוש יריות, ואחרי חמש דקות כל השוטרים הגיעו".

השחקן הצעיר טופל בזירת האירוע על ידי פראמדיקים קרוב לשעה, במהלכה ניסו לבצע בו פעולות החייאה, אך לבסוף נקבע מותו. במשטרה המקומית בינתיים עוסקים בחקירת האירוע. דובר המשטרה טרם אישר האם אכן נעשה שימוש בתחמושת חיה במסגרת הצילומים. מנכ"ל ארגון התקשורת, האמנות והבידור של אוסטרליה (MEAA) מסר כי "הטרגדיה הזאת היא תזכורת בוטה שתעשיית המסך מסוכנת, ושיש צורך בערנות מוחלטת לבטיחות במקום העבודה בכל העת על הסט".

  • עוד באותו נושא:
  • אוסטרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully