וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגעגעה אז באה: הכוכבת הארגנטינאית לאלי תופיע באפריל בישראל

24.1.2017 / 7:00

שנה אחרי שביקרה כאן לאחרונה, חוזרת הזמרת להופעה בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב באביב הקרוב. זאת במסגרת סיבוב ההופעות העולמי לאלבומה השני "Soy"

יח"צ - חד פעמי
לאלי אספוזיטו, Soy. באדיבות יאיר דורי,
לאלי אספוזיטו, Soy/באדיבות יאיר דורי

ד"ש מדרום אמריקה: הזמרת הארגנטינאית לאלי חוזרת בחודש אפריל להופעה בישראל. לאחר שהופיעה בארץ באפריל בשנה שעברה, הכוכבת הלטינית בת ה-26 תקיים גם השנה הופעה בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב ב-13 באפריל, חול המועד פסח. על הבאת המופע לישראל אמון איש העסקים יאיר דורי וקבוצת "דורי מדיה".

את ראשית דרכה עשתה לאלי, או בשמה המלא לאלי אספוסיטו, כשחקנית החל משנת 1998 במספר סדרות ארגנטינאיות מצליחות כמו "קטנטנות", "פלוריסיינטה", "פינת אור". את פריצתה לתודעה רשמה במשחקה בטלנובלה "כמעט מלאכים", כשהייתה חברה בלהקה שהוקמה במסגרת הסדרה, Teen Angels. ב-2013 פתחה בקריירת סולו, כשאלבומה הראשון "A Bailar" יצא ב-2014, ולווה בסיבוב הופעות עולמי - מתוכן שתיים בישראל.

לאלי אספוזיטו. באדיבות יאיר דורי,
לאלי אספוסיטו/באדיבות יאיר דורי

אלבומה השני, "Soy", יצא ב-2016 והגיע למעמד אלבום זהב עם להיטים כמו "Soy", "Unico" ועוד. את ההופעה הצפויה השנה היא תקיים במסגרת סיבוב ההופעות שמלווה את האלבום.

במהלך הקריירה שימשה לאלי לא פעם כמופע חימום לאמנים ידועים דוגמת קייטי פרי, Fifth Harmony, ריקי מרטין ואחרים. לצד אלו אף זכתה במספר פרסים והישגים בארגנטינה ומחוצה לה, ביניהם תואר ה"אמנית הטובה ביותר בדרום אמריקה" בטקס פרסי המוזיקה האירופית של MTV לצד פעילויותיה בתחום המוזיקה, לאלי מתחזקת גם נוכחות מרשימה ברשת, בעיקר באינסטגרם ובפייסבוק עם מיליוני עוקבים.

מכירת כרטיסים לקהל הרחב תחל ביום חמישי, 26 בינואר ב-16:00, בעלות שנעה בין 250 ל-650 ש"ח. ניתן יהיה לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully