וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת האינדי הפסיכדלי האוסטרלית פונד תגיע בקיץ לישראל

30.1.2017 / 12:00

הלהקה, שניתן לכנות אותה האחות הקטנה של טיים אימפלה, תגיע להופעה ראשונה בארץ בחודש יוני במועדון הבארבי. היא תתקיים במסגרת סיבוב ההופעות של האלבום החדש של ההרכב שייצא במאי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האחות הקטנה של טיים אימפלה. פונד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורחים מרחוק: הלהקה האוסטרלית פונד (POND) תגיע להופעה בישראל בקיץ הקרוב. להקת הרוק הפסיכדלי תופיע במועדון הבארבי בתל אביב בחודש יוני, במסגרת סיבוב ההופעות של אלבומה החדש "The Weather" שייצא בחודש מאי. זהו ביקורו הראשון של ההרכב בישראל.

פונד הוקמה ב-2008 וכוללת חברים בעבר ובהווה של להקת טיים אימפלה. בהרכבה הנוכחי חברים ניק אלברוק, ג'יי ווטסון, שייני ג'ו ריאן וג'יימי טרי. בתשע השנים האחרונות הספיקה להוציא שישה אלבומים, האחרון שבהם, "Man It Feels Like Space Again", יצא בשנת 2015. במסגרת האלבום החדש תגיע הלהקה להופיע בישראל, כמו גם בבמות נחשבות במיוחד ברחבי העולם דוגמת הפסטיבלים פרימוורה, נוס, קואצ'לה ועוד. את האלבום החדש הפיק קווין פארקר, סולן להקת טיים אימפלה ומי שאחראי לרוב השירים והלחנים שלה.

על הבאת הלהקה לישראל אמונים חברות ההפקה ZUZZ Agency ו-Auris Media. ההופעה תתקיים ב-13 ביוני 2017 במועדון הבארבי. במכירה מוקדמת יעלו כרטיסים למופע 179 ש"ח, ובקופות ביום האירוע יעמוד המחיר על 200 ש"ח. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully