וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם לכוכב הכי קשוח של תאג"ד למרר בבכי מול המצלמות? צפו

בת אל בלן

31.1.2017 / 0:00

החלטנו לחבר את השחקן המחוספס מיקי לאון ("תאג"ד", "מטומטמת") לצד הרגיש שלו – ולקחנו אותו לפדיקור מפנק. שם, כשהוא רגוע ונינוח, דיבר לאון חופשי על הכול: מיניות, אהבות, פאדיחות ומשחק. ומה גרם לו לפרוץ בבכי? צפו

צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי

כולם מכירים את מיקי לאון הקשוח, הגבר-גבר, המחוספס. עם זאת, מתי מעט יודעים שהשחקן האהוב ("תאג"ד", "מטומטמת") הוא למעשה חמאה מבפנים. על מנת לחשוף את הצד הרגיש שלו, כתבתנו הנמרצת בת אל בלן החליטה לקחת את לאון לפדיקור מפנק במיוחד, שם הוא הרשה לעצמו להזיל דמעה, לחשוף את רגשותיו, לפרוק את שעל ליבו ולספר הכול. טוב נו, כמעט הכול.

אז מה קרה לו בילדות שגרם לו להפוך לשחקן? האם הוא מעדיף טלוויזיה או קולנוע? מה התגובה הכי מטורפת שקיבל ברחוב? מה הרגע הכי מביך שקרה לו בילדות? איך זה לשחק בהצגה הסאטירית הנוקבת "במנהרה"? מה יגרום למעריצות להתאהב בו אפילו עוד יותר משהתאהבו בו לאחר ששיחק את המג"ד ב"תאג"ד"? האם הוא מוכן כבר לילדים? אילו תחתונים הוא נוהג ללבוש לפרמיירות כאמונה טפלה? למה הגב שלו רועד לכל אורך הריאיון? ומה לעזאזל גרם לו למרר בבכי אל מול המצלמות שלנו? צפו בריאיון וגלו את התשובות לכל השאלות הקשות והנוקבות.

צולם ב"מסודרות" בדיזנגוף סנטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully