וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביפ ביפ ביפ: הג'ינג'יות יתאחדו למופע באורך מלא בחודש מרץ

31.1.2017 / 6:00

לראשונה מזה עשור, תמיר אלברט ואמיר צורף יגיעו למופע איחוד באורך מלא במועדון הבארבי. לצד "ביפ", "ג'ינג'יות", ושאר השירים שזכו למעמד קאלט, הצמד גם יבצע על הבמה משירי "נושאי המגבעת"

להקת ג'ינג'יות, תמיר אלברט, אמיר צורף. יגאל כרמל,
תמיר אלברט ואמיר צורף/יגאל כרמל

אחרי הטעימה שהייתה בחודש נובמבר בשנה שעברה, הג'ינג'יות חוזרים למופע איחוד מלא בחודש מרץ הקרוב. הצמד שמורכב מתמיר אלברט ואמיר צורף, שמתגורר בימים אלה בברלין, יתאחד על במת הבארבי ב-15 במרץ ב-2017, ולצד שיריו יבצע גם משירי נושאי המגבעת. את המופע יפיק מוזיקלית אסף אמדורסקי.

בחודש נובמבר התאחד צמד הפופ שפרץ בשנות ה-90' להתארחות קצרה בהופעה של אסף אמדורסקי בבארבי. מאז דובר על מופע איחוד מלא, וכעת קורם האירוע עור וגידים. מופע האיחוד האחרון שקיימו הג'ינג'יות נערך בחגיגות סוף שנת 2006 בקפה דיזנגוף בתל אביב.

הג'ינג'יות הוציאו בסך הכל אלבום אחד בשנת 1994, "ג'ינג'יות". זה הספיק ללהקה לקנות לה עם השנים מעמד קאלט במוזיקה הישראלית, בין השאר בזכות שירים כמו "ביפ", "LA", "ג'ינג'יות" ונוספים. לאכזבת המעריצים, זמן לא רב אחרי אותו אלבום התפרק הצמד. מופע האיחוד הנוכחי יהיה מופע עמידה, וכרטיסים אליו יימכרו במחיר 125 שקלים. כרטיסים ניתן לרכוש באתר הבארבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully