וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהבלקן לכאן: אמיר קוסטוריצה יופיע באביב בישראל

5.2.2017 / 7:30

הקולנוען והמוזיקאי הסרבי אמיר קוסטוריצה ישוב ארצה עם להקתו לשתי הופעות בחודש מאי, במסגרת הפסטיבל הבינלאומי למוזיקה צוענית ובלקנית. עוד ישתתפו בפסטיבל: ההרכב הרומני Fanfare Ciocărlia ולהקת בום פם הישראלית

אמיר קוסטוריצה. D.Teodorovic-Zeko,
אמיר קוסטוריצה/D.Teodorovic-Zeko

מבול ההופעות מחו"ל נמשך, הפעם עם קצת מוזיקה מהבלקן. הקולנוען והמוזיקאי הסרבי אמיר קוסטוריצה יופיע בישראל בחודש מאי במסגרת הפסטיבל הבינלאומי למוזיקה צוענית ובלקנית. הפסטיבל יקיים שני ערבים – ב-11 במאי באמפיתיאטרון קיסריה וב-13 במאי בבריכת הסולטן בירושלים – ויופיעו בו גם ההרכב הרומני Fanfare Ciocărlia, וכן להקת בום פם הישראלית.

קוסטוריצה יעלה לבמה את להקת The No Smoking Orchestra, במופע שמלווה את סרטו מ-2016 "On the Milky Road" בכיכובה של מוניקה בלוצ'י. במופעיו של קוסטוריצה בן ה-62 נכללים עיבודים שונים לפסקולי סרטיו, כשיצירתו המוזיקלית מתאפיינת במוזיקה בלקנית עם נגיעות של רוק, פולק ועוד. קוסטוריצה יצר שלל סרטים, מהם שניים זכו בפרסי דקל הזהב בפסטיבל קאן. בין יצירותיו הקולנועיות המפורסמות ניתן למצוא את: "מסע העסקים של אבא", "חתול שחור, חתול לבן", "חלום אריזונה" ועוד. במרוצת השנים קיים מספר הופעות בישראל, האחרונה שבהן בשנת 2015.

ההרכב Fanfare Ciocărlia הוא למעשה תזמורת רומנית בת 12 נגנים, שלצד מוזיקה בלקנית וצוענית ממולדתם משלבים בהופעותיהם גם ביצועים לנעימות מוזיקליות מפורסמות. אל שני הרכבים אלו תצטרף כאמור גם בום פם הישראלית. על הפקת המופע אמונים "הדרן מופעים" ו"אוריס מדיה", ומחירי הכרטיסים למופע ינועו בין 199-499 שקלים, בהתאם למקום הישיבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פנפרה צ'וקרלה. Arne Reinhardt,
להקת Fanfare Ciocărlia/Arne Reinhardt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully