וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בקרב המעריצים: בעקבות ההיריון, ביונסה עשויה שלא להופיע בפסטיבל קואצ'לה

2.2.2017 / 10:00

מארגני פסטיבל המוזיקה הנחשב, בו מתוכננת ביונסה לככב במופע המרכזי, נמצאים במצב של חוסר ודאות בעקבות הודעת הזמרת על הריונה. על פי ההערכות, ביונסה צפויה להיות בשלב מתקדם של הריון בתקופת המופע, ולא ברור אם תוכל לקיימו כמתוכנן

תמונת האינסטגרם שבישרה אמש (רביעי) לעולם על כך שביונסה נושאת ברחמה תאומים, הכניסה את הרשת לטירוף מוחלט. הפוסט, שעומד כעת על יותר מ-7.2 מיליון לייקים, כבר שבר את שיא כל הזמנים של סלינה גומז והפך לאהוד ביותר בתולדות הרשת החברתית. גם ברשתות המובילות האחרות חגגו מעריציה של הזמרת את ההכרזה שהפכה לאחד הנושאים החמים ביותר על סדר היום העולמי.

אלא שבמקביל לחגיגות, הולידה ההודעה של ביונסה גם חששות רבים בקרב מעריצים שכבר רכשו כרטיסים לפסטיבל המוזיקה קואצ'לה בקליפורניה. על פי תוכנית הפסטיבל, שנחשב לאחד המשפיעים והאטרקטיביים בקרב חובבי מוזיקה, הייתה אמורה ביונסה לככב במופע המרכזי ולהוות את מוקד המשיכה העיקרי אליו. אתר TMZ מדווח כי בעקבות ההודעה, נמצאים כעת מנהלי הפסטיבל בחוסר ודאות לגבי היתכנות ההופעה, ובעקבותיהם גם רוכשי הכרטיסים.

על פי הערכות מוקדמות, ביונסה נמצאת כעת בחודש הרביעי או החמישי להריונה. פסטיבל קואצ'לה ייערך בין ה-14 ל-16 באפריל, ועל פי התחשיב הזה הזמרת אמורה להגיע אליו כשהיא בשלב מתקדם במיוחד בהיריון. אחד מהמקורות ששוחחו עם TMZ ניסה להתמודד עם חוסר הוודאות בהומור כשאמר: "ההצגה תימשך כרגיל. היא פשוט תשאל מדייב גרוהל את הכיסא הגדול שלו". בשלב זה לא התקבלו הבהרות מקרב נציגיה של ביונסה לגבי קיום ההופעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully