וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ לעג לרייטינג, שוורצנגר ענה: "אולי נחליף תפקידים?"

2.2.2017 / 20:53

נשיא ארה"ב שוב לעג לנתוני הרייטינג של השחקן שהחליף אותו כמנחה "המתמחה", אלא ששוורצנגר לא נשאר חייב: "דונלד, יש לי רעיון נהדר. אתה תשתלט על הטלוויזיה ואני אתפוס את תפקידך"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

העקיצה ששלח היום (חמישי) נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לעבר השחקן ומנחה "המתמחה", ארנולד שוורצנגר, הרגיזה את האחרון שהחליט להשיב מלחמה ולענות באותה מטבע.

חילופי הדברים בין הנשיא למושל קליפורניה לשעבר החלו בבוקר. במהלך נאום שנשא במסגרת ארוחת בוקר חגיגית בוושינגטון, עקץ טראמפ את שוורצנגר שהחליף אותו בתפקיד מנחה "המתמחה" ולעג לתפקודו ולרייטינג הנמוך שהוא משיג. "הם שכרו כוכב קולנוע גדול גדול כדי שיחליף אותי, וכולנו יודעים מה התוצאה", אמר טראמפ. "הרייטינג צנח, זה פשוט אסון ואני רוצה רק להתפלל עבור ארנולד ועבור הרייטינג שלו".

שוורצנגר, אם כן, החליט לא לשתוק. הוא העלה לחשבון הטוויטר שלו סרטון שבו ענה לביקורת שמתח עליו. "היי, דונלד, יש לי רעיון נהדר", אמר. "למה שלא נחליף עבודות? אתה תשתלט על הטלוויזיה כי אתה מומחה ענק לרייטינג ואני אתפוס את התפקיד שלך. ואז אולי אנשים יוכלו סוף סוף לישון בשקט, אה?".

דונלד טראמפ ב"ארוחת התפילה" השנתית, וושינגטון, 2 בפברואר 2017. רויטרס
דונלד טראמפ ב"ארוחת התפילה" השנתית, וושינגטון, 2 בפברואר 2017/רויטרס

טראמפ הנחה את "המתמחה" במשך 14 עונות, מאז שנת 2004. לפני כחודש עלתה התכנית עם המנחה החדש, ארנולד שוורצנגר, ונתוני הרייטינג ירדו פלאים. טראמפ, שנותר המפיק הפועל של התכנית, עקץ לפני שלושה שבועות את המנחה שהשיג רייטינג נמוך "אפילו ביחס לעונה ה-14 שלי", כדברי טראמפ. לאחר מכן תקף את שוורצנגר שבחר לא לתמוך בו במרוץ למפלגה הרפובליקנית והעדיף את המועמד ג'ון קייסיק.

גם אז שוורצנגר לא נותר חייב. "אני מאחל לך הצלחה ואני רק מקווה שתעבוד למען כל הציבור האמריקני באותה אגרסיביות כפי שעבדת למען הרייטינג שלך", כתב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully