וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר 2017: "לה לה לנד" ודמיאן שאזל חגגו גם בגילדת הבמאים

4.2.2017 / 16:08

"לה לה לנד" עשה עוד צעד בדרך לאוסקר: דמיאן שאזל קטף גם את פרס גילדת הבמאים. לילה משמח גם ל"זוטרופוליס", "סארו - הדרך הביתה" ו"משחקי הכס"

יח"צ - חד פעמי

לאחר גילדות המפיקים והשחקנים, הגיעה תורה של גילדת הבמאים לחלק את פרסיה, היום (ראשון) בשעות הבוקר לפי שעון ישראל. העיטור הזה נחשב אינדיקטור נאמן במיוחד לקראת האוסקר: לאורך השנים, כמעט כל מי שזכו בו גם קטפו לאחר מכן את הפסלון של האקדמיה האמריקאית לקולנוע.

כצפוי, בקטגוריית הסרט העלילתי הארוך הטוב ביותר, הלך הפרס לדמיאן שאזל, במאי "לה לה לנד", וכעת נראה שדרכו סלולה לקטוף גם את האוסקר ולהיות בכך לבמאי הצעיר ביותר שעושה זאת. פרס הביכורים הוענק לגארת דייוויס, האוסטרלי שעמד מאחורי הלהיט המפתיע "סארו – הדרך הביתה". גם בקטגוריית הדוקו לא היו הפתעות, והזוכה התגלה כעזרא אדלמן, במאי "או.ג'יי: תוצרת אמריקה" המופתי.

בפרס מפעל החיים התכבד רידלי סקוט. בקטגוריות הטלוויזיוניות, הזוכים הם, בין השאר, מיגל ספוצ'ניק ("משחקי הכס") ובקי מרטין ("Veep") וסטיבן זאליאן ("ליל האירוע")

בו בזמן, התקיימו גם פרסי האני, האוסקר של עולם האנימציה, ואף בו לא היו הפתעות. "זוטרופוליס" הוא המנצח הגדול, עם שישה פסלונים, בהם לסרט הטוב ביותר. "הצד האדום" של אולפני ג'יבלי היפנים, מצדו, נהנה מהפרס לסרט האנימציה העצמאי.

הילד ענק: הבמאים הכי צעירים שזכו באוסקר + סימן שאלה. אימג' בנק - Getty Image, יח"צ, עיבוד תמונה
הילד ענק: הבמאים הכי צעירים שזכו באוסקר + סימן שאלה/עיבוד תמונה, אימג' בנק - Getty Image, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully