וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסטן סטיוארט ב-SNL: "דונלד טראמפ לא שונא אותי, הוא מאוהב בחבר שלי"

5.2.2017 / 10:55

דונלד טראמפ שוב קיבל טיפול מקיף בפרק השבועי של תוכנית הבידור המצליחה. הנשיא זכה לחיקוי הקבוע של אלק בולדווין בפרודיה על שיחות הטלפון שלו, ובנוסף גם דובר הבית הלבן שון ספייסר קיבל חיקוי משלו. את הדובדבן על הקצפת סיפקה המנחה האורחת, קריסטן סטיוארט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטיב באנון ודונלד טראמפ, גרסת SNL/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד שבת חלפה ושוב SNL שולחת שורה של עקיצות חדשות אל עבר הנשיא הנבחר, דונלד טראמפ. בתוכנית ששודרה אמש (לפנות בוקר שעון ישראל), זכה טראמפ ללא פחות משלוש התייחסויות שונות, אחת מהן מהמנחה האורחת, קריסטן סטיוארט. נחזור אל סטיוארט וסגירת החשבון האישית שלה עם המיליארדר שהפך נשיא בהמשך, אבל נפתח בחיקוי החדש של דובר הבית הלבן, שון ספייסר.

מאז כניסתו לתפקיד לפני כשלושה שבועות, הספיק ספייסר להסתכסך עם כלי תקשורת מרכזיים, להיתפס פעם אחר פעם בציון עובדות לא מדוייקות ולהפוך מושא לביקורת קשה שהופנתה אליו גם מקרב חברי קונגרס רפובליקאים. מליסה מקארתי שבה להופעת אורח בתוכנית, ונכנסה לנעליו של הדובר הקשוח.

"כשטראמפ נכנס לחדר, הקהל קיבל אותו בקימה ומחיאות כפיים, שנמשכו 15 דקות שלמות. כולם חייכו, כולם היו שמחים. לכל הגברים הייתה זקפה, וכל אחת והנשים בייצה לימין ולשמאל. אף אחד לא היה עצוב"

"לפני שנתחיל, הבחנתי שאני וצוות העיתונאים המסקרים את הבית הלבן נקלענו להתחלה מעורערת, וכשאני אומר 'התחלה מעורערת' (Rocky Start) אני מתכוון לסרט 'רוקי', במובן שאני נמצא כאן כדי להכות אתכם בפרצוף, ובנוסף אני לא מדבר כל כך טוב. אני רוצה שנתחיל היום בהתנצלות שלכם כלפיי, על האופן שבו התייחסתם אליי בשבועיים האחרונים, וההתנצלות הזאת אינה מתקבלת. כי אני לא כאן כדי להיות חבר שלכם, אני כאן כדי לבלוע מסטיקים ולבדוק נוכחות".

מקארתי המשיכה בחיקוי כשתיארה את קבלת הפנים לה זכה הנשיא טראמפ, כשהכריז על מועמדו לבית המשפט העליון. "כשהוא נכנס לחדר, הקהל קיבל אותו בקימה ומחיאות כפיים, שנמשכו 15 דקות שלמות. כולם חייכו, כולם היו שמחים. לכל הגברים הייתה זקפה, וכל אחת והנשים בייצה לימין ולשמאל. אף אחד לא היה עצוב". בשלב השאלות הסבירה מקארתי כי המילים "חרם מוסלמי" הן חזרה של הנשיא על דברים שנכתבו בעיתונות, ולא מושג שהמציא בעצמו.

בקטע שפתח את התוכנית, חזר אלק בולדווין לחיקוי שכבר הפך לקאלט, ונכנס שוב לנעליו של טראמפ בחדר הסגלגל. הפעם מדובר בערב שבת, כשבתו איוונקה וחתנו ג'ארד קושנר היהודים אינם נמצאים בחדר כדי לרסן אותו. טראמפ קורא להכניס לחדר את יועצו המיוחד, סטיב באנון. אחרי שבשבועות האחרונים תהו מספר כלי תקשורת מרכזיים בארה"ב אם באנון, בעל האג'נדה הקיצונית והתיעוב לאסלאם, אינו מהווה בעצם נשיא ארה"ב בפועל, הוא נכנס לחדר לבוש בדמותו של המוות.

כשטראמפ מספר ליועצו כי עבר יום ארוך והוא מעוניין "להתחרפן" על מישהו, מציע לו באנון להתקשר לאוסטרליה. כשראש הממשלה, מלקולם טרמבול, תהה לגבי עוצמת המחאה נגד חרם המוסלמים שלו, השיב טראמפ: "זה לא נכון, כולם אוהבים את זה. היינו חייבים לעשות את זה בגלל הטבח הנוראי בבולין גרין (אירוע שלא התרחש, אבל צוין על ידי היועצת הפוליטית של טראמפ, קליאן קונווי כהצדקה למהלך). כל כך הרבה אנשים מתו, אבל הם היו בני מזל. הם לא זכו לראות כמה נוראית הפכה להיות 'המתמחה'". כשטרמבול הודה לנשיא על כך שהסכים לקבל את 1200 הפליטים שהסכים הנשיא אובמה לקבל קודם לכן, הכריז טראמפ: "לא, לא, בלי פליטים. אמריקה ראשונה, אוסטרליה מסריחה, השניות שלכם כושלת, תתכוננו למלחמה".

עוד באותו נושא

"מבטיח לא לדבר על הניתוחים הפלסטיים הכושלים שלך": הריבים התרבותיים הגדולים של דונלד טראמפ

לכתבה המלאה

בהמשך המערכון מאיים טראמפ במלחמה גם על גרמניה, לאחר שהקנצלרית מרקל מתקנת אותו על שביטא את שמה לא נכון. "אני רוצה להיות רציני לרגע", אמר טראמפ בהתייחסו ליום השואה הבינלאומי שצוין בשבוע שעבר. "כפי שאת יודעת 6 מיליון אנשים... היו בטקס ההשבעה שלי. היו שם כל כך הרבה אנשים, התקשורת מסרבת לסקר את זה, כל כך לא הוגן. יום אחד אכתוב על זה ספר זכרונות ואקרא לו 'המאבק שלי'". בנוסף, ניסה טראמפ לגרום למקסיקו לשלם על החומה ב"דרכי עורמה", כמו להתקשר לראש הממשלה ולספר לו שזכה בשיט חלומות, ושעליו רק לספק לו בתמורה את פרטי האשראי שלו. בסיום השיחה התחלפו באנון וטראמפ (שהתיישב בשולחן הילדים הקטן) במקומות, כיאה למאזן הכוחות ביניהם.

"עכשיו, אני יודעת מה אתם חושבים: זה כל כך משוגע - הנשיא צייץ עלייך פעם. לא, לא, הנשיא צייץ עליי 11 פעמים. הוא אמר גם: 'כולם יודעים שאני צודק שרוברט פטינסון צריך לזרוק את קריסטן סטיוארט'"

קריסטן סטיוארט הגיעה, כאמור, עם חשבון פתוח ארוך עם טראמפ. ב-2012, בעודו עדיין מנחה ריאליטי ומועמד כושל לנשיאות, פתח טראמפ בשורה של ציוצים שהתייחסו למערכת היחסים בין סטיוארט לבין בן זוגה, השחקן רוברט פטינסון. השניים נפרדו בסערה, לאחר רומן שניהלה סטיוארט עם הבמאי רופרט סנדרס. מאז הספיקה סטיוארט לנהל מערכת יחסים עם אישה ולצאת מהארון.

כבר בפתיחת המונולוג התייחסה סטיוארט ישירות להתבטאויותיו של טראמפ. "אני קצת מתרגשת, אם להיות כנה, מכיוון שאני יודעת שהנשיא עשוי לצפות ואני לא חושבת שהוא מחבב אותי במיוחד. ככה אני יודעת: לפני ארבע שנים יצאתי עם מישהו בשם רוב, רוברט. נפרדנו ואז חזרנו, ומסיבה מסוימת זה גרם לדונלד טראמפ להשתגע. הנה מה שהוא צייץ: 'רוברט פטינסון לא צריך לחזור לקריסטן סטיוארט. היא בגדה בו כמו כלבה והיא תעשה זאת שוב - רק חכו ותראו. הוא יכול להשיג כל כך הרבה יותר טוב!'.

"עכשיו, אני יודעת מה אתם חושבים: זה כל כך משוגע - הנשיא צייץ עלייך פעם. לא, לא, הנשיא צייץ עליי 11 פעמים. הוא אמר גם: 'כולם יודעים שאני צודק שרוברט פטינסון צריך לזרוק את קריסטן סטיוארט. בעוד כמה שנים הוא יודה לי. תהיה חכם רוברט'. ואז יום אחר כך הוא כתב: 'כולם רוצים שאכתוב עוד על רוברט וקריסטן. אין לי זמן לזה, מלבד לומר: רוברט, תזרוק אותה, היא בגדה בך ותעשה את זה שוב'. אז כדי להיות הוגנת, אני לא חושבת שהנשיא טראמפ שונא אותי, אני פשוט חושבת שהוא מאוהב בחבר שלי. כי הוא גם הזמין אותו לבוא לטקס מיס עולם. אבל זה ממש בסדר. כי דונלד, אם לא אהבתי אותי אז, אז בטח לא תאהב אותי עכשיו כי אני מנחה את SNL וגם לגמרי גיי".

בסיום המונולוג, ברחה לסטיוארט "קללה" שלא נהוגה להיאמר ברשת כמו NBC, אבל נראה שבנסיבות הנוכחיות זה רק הגביר את האפקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully