וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריילרים של סופרבול 2017: חייזרים, מצילים ומתים-חיים

6.2.2017 / 8:22

הפסקות הפרסומות בגמר ליגת הפוטבול האמריקאית, חשפו כמה הצצות מסקרנות לסרטים המדוברים ביותר של השנה הקרובה. צפו בכולם כעת

יח"צ - חד פעמי

בסרטון: הטריילר ל"סימן חיים"

seperator

מהיר ועצבני 8

סדרת הסרטים שכבר הפכה לאחת הרווחיות ביותר בהיסטוריה, תגיע לפרק השמיני שלה באביב. גם הפעם נדמה שמדד המופרכות/מגניבות של הסרטים ישבור את הרף שהציב קודמו, עם טנקים, צוללות ומרדפי מכוניות על הקרח. העלילה תתמקד בדרמה שבמהלכה נופל דומיניק ברשתה של האקרית פתיינית ומסתורית, ומפנה עורף לחבריו. בניסיון להתמודד עמו נאלצים החברים לחבור לאחד מאויביהם הגדולים ביותר.

הסרט יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-13 באפריל

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר

עוד תרנגולת הוליוודית שמטילה ביצי זהב רווחיות במיוחד, אף שעל רמת הסרטים האחרונים בהחלט ניתן להתווכח. הסרט החמישי בקורותיו של קפטן ג'ק ספארו יציב אותו בעימות ישיר מול קפטן סלזאר מזרה האימה, שנמלט ביחד עם צוותו ממצולות השאול ונחוש בדעתו להרוג כל פיראט על פני הים. על מנת לנסות ולהביס את סלזאר, יוצא ג'ק במסע חיפושים אחר "הקלשון של פוסידון", שמאפשר לאוחז בו לשלוט בעוצמת הים.

ההצצה החדשה חושפת עוד מיכולותיהם של סלזאר וצוותו, למשל הליכה על פני המים, הרבה מאוד אפקטים וגם הבזקים של קפטן ברבוסה שחוזר אף הוא אל העלילה. כל זאת על רקע "Ain't No Grave" של ג'וני קאש. הסרט יגיע לישראל ב-25 במאי.

שומרי הגלקסיה 2

גם אחרי הטיזר של הסופרבול, עדיין רב הנסתר על הגלוי בכל הקשור לעלילת סרט ההמשך ללהיט של מארוול מ-2014. מה שקיבלנו בעיקר הוא עוד מההומור המוכר של הגיבורים, בתוספת הצצה על החברה החדש בחבורה, מאנטיס. כל מה שידוע כרגע על העלילה הוא שפיטר קוויל ינסה להמשיך ולגלות את זהות אביו, כאשר בדרך הוא מאחד כוחות עם היריב/מנטור יונדו. הסרט יגיע לישראל ב-4 במאי.

A Cure for Wellness

שימוש חכם ברצף הפרסומות העצום של הסופרבול, נעשה בסרט המסתורין/אימה החדש של הבמאי גור ורבינסקי ("שודדי הקאריביים", "ראנגו"). במסווה של פרסומת לכדור חדש, הציג הטריילר שורה של "תופעות לוואי", שמתקשרות כולן לעלילת הסרט. במרכזו עומד מנהל צעיר ונמרץ שנשלח להשיב מנכ"ל של תאגיד ענק ממרכז ספא מסתורי באלפים השוויצריים. עם הגעתו הוא מגלה שהטיפולים המופלאים שמעניק הספא שונים לחלוטין ממה שניתן היה לדמיין.

למסתקרנים, ניתן לצפות בטריילר המלא של הסרט כאן. בשלב זה אין כוונה להפיץ את הסרט בישראל. בארה"ב הוא יגיע לאקרנים ב-17 בפברואר.

סימן חיים

ככל הנראה הטריילר המסקרן מכולם בסופרבול הנוכחי. הבמאי השבדי דניאל אספינוזה ותסריטאי "דדפול", פול וורניק ורט ריס, חברו יחד לסרט מד"ב מקורי ומסקרן. במרכז העלילה עומדת משלחת של מדענים בתחנת החלל הבינלאומית, הנתקלים בצורת חיים חדשה שמפתחת במהירות ומאיימת על גורל חייהם ועל גורל האנושות כולה. הטריילר מסמן את הסרט כמושפע בצורה מובהקת מסרטי "הנוסע השמיני", ומככבים בו ראיין ריינולדס, ג'ק ג'ילנהול ורבקה פרגוסון.

"סימן חיים" יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-23 במרץ.

הרוח במעטפת

סקרלט ג'והנסון נלחמת "בעירום" תוך כדי נפילה מגג של גורד שחקים, מה עוד אפשר לבקש מטיזר של שלושים שניות? הסרט, שמבוסס על סדרת ספרי מאנגה יפניים מצליחה במיוחד - שאף הולידה סדרות וסרטי אנימציה - יתמקד בסיפורה של גיבורת הסדרה, מוטוקו קוסאנאגי (המכונה "מייג'ור"), שוטרת סייבורגית, המשרתת ביחידה משטרתית עתידנית ("מדור 9") המתמחה בלחימה בפשעי טכנולוגיה, טרור ולוחמה קיברנטית. שנים קודם לכן עברה קוסאנאגי תאונה קשה שהביאה להחלפה של חלקים רבים מאיברי גופה בחלופות רובוטיות, אולם מוחה נותר אנושי. מפגש עם פושע מתוחכם במיוחד, שמנסה לפרוץ למוחה, שופך אור חדש על נסיבות התרחשויות העבר.

גם הטיזר הזה אפוף באווירת "מטריקס" מסקרנת, ונראה שלפחות בגזרת האקשן צפוי כאן סרט עמוס בהתרחשויות. הסרט יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-31 במרץ.

לוגאן

הסרט הנועל את טרילוגיית מקורות וולברין כבר הוגדר כאחד המסקרנים של השנה הקולנועית הקרובה, וגם הטיזר הזה ממשיך ללבות את רף הסקרנות של המעריצים. הסרט, שיתרחש בשנת 2024, מציג את המוטנט האהוב כמי שכוחותיו נחלשים לעת זקנה, ואת הקרב האחרון שהוא מנהל על הישרדותה של נערה צעירה בעלת טפרים הדומים לשלו, וכן על גורלו של פרופסור X המזדקן.

הסרט יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-2 במרץ.

רובוטריקים 5

חייזרים רובוטיים עם יצר הרס ממשיכים לנהל את המלחמות שלהם דווקא על כדור הארץ השברירי שלנו. בפרק החמישי בסדרת הסרטים הפומפוזית, בואכה אפילפטית, של מייקל ביי, נמצאים בני האדם והרובוטריקים במלחמת הכל בכל, כשאופטימוס פריים נעדר. עם שובו משתנים יחסי הכוחות באופן מפתיע כאשר סודות מהעבר שנקברו בכדור הארץ מתגלים לפתע. הפעם אפילו סר אנתוני הופקינס נגרר לתוך הקלחת הזאת, ונותר רק לקוות שייצא ממנה בשלום.

"רובוטריקים 5" יגיע לבתי הקולנוע בישראל בקיץ הקרוב, טרם נקבע תאריך הפצה רשמי. בארה"ב ייצא הסרט לאקרנים ב-23 ביוני.

משמר המפרץ

דוויין ג'ונסון ואולפני ,פרמאונט ממשיכים בקמפיין הטיזינג של סרט "משמר המפרץ", עם כל החשודים המידיים: גופים שריריים, הרבה מאוד שיזוף ובגד הים הפטריוטי והמוזר במיוחד של זאק אפרון.

הסרט יגיע לישראל ב-12 במאי.

Stranger Things עונה 2

אחרי שהפכה לאחת התופעות המדוברות ביותר בטלוויזיה ב-2016, חושפת סדרת המסתורין/אימה של נטפליקס הצצה ראשונה לקראת העונה הבאה. מהמעט שניתן להבין מכאן, אנחנו עשויים לבלות הרבה יותר זמן ב"Upside Down" (העולם המהופך שממנו הגיעה המפלצת בעונה 1), וכן להתחקות בצורה נרחבת יותר אחר מקורותיה וקורותיה של אילבן.

העונה החדשה תעלה לנטפליקס בחג ליל כל הקדושים, ה-31 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully