וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קייב יגיע בנובמבר להופעה בישראל: כל הפרטים

8.2.2017 / 0:00

הכוכב האוסטרלי ולהקתו הבד סידס יופיעו בנובמבר בהיכל מנורה מבטחים, במסגרת סיבוב ההופעות של אלבומו "Skeleton Tree" שיצא ב-2016. זוהי הופעתו הרביעית של קייב בישראל

ניק קייב, Skeleton Tree. Kerry Brown,
ברוך השב. ניק קייב/Kerry Brown

מבול ההופעות מחו"ל שצפוי לנו השנה כבר אולי שבר את רף הציפיות עם רדיוהד, פיקסיז, אירוסמית' ונוספים. הפעם הוא עושה את זה שוב: כוכב הרוק האוסטרלי ניק קייב יגיע לישראל יחד הבד סידס להופעה אחת ב-19 בנובמבר בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. מדובר בהופעתו הרביעית של ניק קייב בישראל, אחרי הופעות ב-1993, 1995 ו-1998.

את הקריירה שלו התחיל קייב בן ה-59 עוד בשנות ה-70', כשבמרוצת השנים היה אחראי ל-16 אלבומי אולפן ושירים מצליחים, דוגמת "The Ship Song", "Into My Arms" ועוד רבים נוספים. יחד עם להקתו הבאד סידס ביסס קייב בשלושת העשורים האחרונים את מעמדו כאחד האמנים המשפיעים והבולטים ברוק האלטרנטיבי.

ב-2015 ידע קייב טרגדיה משפחתית, כשבנו בן ה-15 ארתור מצא את מותו לאחר שנפל מצוק. המקרה הכואב בא לידי ביטוי באלבומו האחרון מ-2016, "Skeleton Tree", כמו גם בסרט הדוקומנטרי שהקדים את יציאת האלבום ומתאר את תהליך העבודה עליו - "One More Time with Feeling".

אל הבמה בישראל יגיע קייב במסגרת סיבוב ההופעות העולמי לאלבומו האחרון. על הבאתו של קייב לישראל אמון המפיק שוקי וייס. כרטיסים להופעה ניתן לרכוש החל מ-233 ש"ח באתר איוונטים או בטלפון *9066.

  • עוד באותו נושא:
  • ניק קייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully