וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריצים פרו-פלסטינים זועמים על רדיוהד: "למה אתם מנגנים במדינת אפרטהייד?"

8.2.2017 / 15:00

אחרי שהודיעה על בואה לישראל בפייסבוק ובטוויטר, מבול של תגובות ונאצות פרו פלסטיניות שטף את רדיוהד וחבריה. "ללהקה אין מצפן מוסרי"; "לא אקנה יותר אלבומים", כתבו משתמשים. מנגד היו שתמכו בלהקה: "למי אכפת איפה הם מנגנים, הביטלס הופיעו בברית המועצות"

רדיוהד, לולהפלוזה ברלין 2016, תום יורק, ג'וני גרינווד. AP
בלי מצפן מוסרי? תום יורק, סולן רדיוהד/AP

בזמן שמכירת הכרטיסים להופעה של רדיוהד בקיץ הקרוב מתקדמת בקרב מהיר למדי – 25 אלף כרטיסים עד לכתיבת שורות אלה, לטענת הפקת המופע - ברשת יש מי שקצת פחות שמח על בואו של ההרכב לישראל. כשהלהקה הודיעה בחשבונות הפייסבוק והטוויטר הרשמיים שלה על בואה המתוכנן ב-19 ביולי לפארק הירקון, היא עוררה גל של עשרות תגובות אנטי-ישראליות זועמות, אשר תקפו את ההרכב שלא מחרים את ישראל ומחליט להופיע בה.

"למה אתם מנגנים בישראל, כשהמדינה הזאת מתחזקת אפרטהייד בגדה המערבית וממשיכה לבנות התנחלויות בלתי חוקיות על אדמות פלסטיניות?", זעם אחד המגיבים בפייסבוק, שזכה לתמיכת לייקים רחבה. "אני נגעל מכך שרדיוהד יופיעו במדינת אפרטהייד. כעת, לא אחצה אפילו את הרחוב כדי לצפות בהם", תקף גולש נוסף בטוויטר; "אני כל כך מאוכזב. לא אקנה יותר אלבומים שלהם", הוסיף אחר. לבסוף, היה מי שסיכם בטוויטר: "לרדיוהד אין מצפן מוסרי. כסף הוא האלוהים שלהם". אני משער שהעובדה שישראל רצחה יותר מ-550 ילדים בעזה אינה בת חשיבות". מגיבה נוספת בטוויטר אף כינתה את ההרכב "נאצים".

לצד המגיבים שהשתלחו בלהקה ובחבריה ומעריצים שאמרו כי לא יקנו יותר אלבומים או ילכו להופעות של הלהקה, הביעו רבים ברחבי העולם (לצד כמובן מעריצים ישראלים) תמיכה בהופעה של רדיוהד בישראל. "למי אכפת איפה הם מנגנים? זוכרים שהביטלס ניגנו בברית המועצות?", כתב אחד מהם בפייסבוק, "כעס מגיע מפחד. ממה אתם מפחדים? חוץ מלא לצפות ברדיוהד לפני שאתם מתים?". מעריץ נוסף מקופנהגן כתב: "למה שרדיוהד לא ינגנו במדינה הדמוקרטית היחידה במזרח התיכון. הייתם זורקים החוצה את המוזיקה של בוב דילן כי הוא יהודי ופעם או פעמיים הלך לכותל?".

כך או אחרת, מכירת הכרטיסים ממשיכה כאמור, ובהתאם לקצב המכירה הנוכחי מקווה נרנג'ה, המפיקה את ההופעה של רדיוהד בישראל, למכור את כל הכרטיסים עד הערב.

  • עוד באותו נושא:
  • רדיוהד
  • BDS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully