וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה בא הגבר שלך שוב: פיקסיז מוסיפים הופעה בישראל לאור הביקוש

12.2.2017 / 11:00

להקת הרוק האגדית מוסיפה הופעה שתתקיים למחרת הראשונה שכבר נקבעה, אף היא באמפיתיאטרון בקיסריה. פיקסיז כבר הופיעו בישראל ב-2014

פיקסיז, ענקית הרוק האלטרנטיבי האמריקאית, מוסיפה הופעה בישראל. בנוסף לראשונה שתיערך ב-25 ביולי באמפיתיאטרון קיסריה, תתקיים השנייה למחרת, 26 ביולי, באותו מתחם. זהו ביקורה השני של הלהקה בארץ (אחרי שהופיעה כאן ב-2014), והיא נערכת במסגרת סיבוב ההופעות לאלבומם האחרון "Head Carrier" שיצא ב-2016.

הלהקה האמריקאית שנוסדה ב-1986 קנתה את תהילתה כאחת הלהקות המשפיעות ברוק האלטרנטיבי האמריקאי של שנות ה-80' וה-90'. לצד אלבומים שזכו למעמד קאלט דוגמת "Surfer Rosa" ו"Doolittle", אחראית הלהקה ללהיטים ידועים כמו "Where is My Mind", "Here Comes Your Man" וכמובן "Hey".

במרוצת השנים ידעה הלהקה לא מעט ריבים וסכסוכים פנימיים, שהובילו לבסוף לפירוקה ב-1993. האיחוד של ההרכב הגיע בעשור הראשון של שנות האלפיים, כשמאז הספיקו להופיע ברחבי העולם ואף להוציא את האלבום "Indie Cindy" ב-2014. באותה שנה קיימה כאמור הלהקה הופעה מדוברת במיוחד באיצטדיון בלומפילד בתל אביב במסגרת פסטיבל "רוקנרולר", בהרכב שלא כולל את החברה המקורית, קים דיל.

על המופע אמון המפיק שוקי וייס. מחירי הכרטיסים לאירוע במכירה המוקדמת יחלו מ-199 ש"ח. כרטיסים ניתן לרכוש כאן, החל ממחר (שני) ב-8:00.

  • עוד באותו נושא:
  • פיקסיז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully