וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר אלינו: קליף ריצ'רד יופיע בישראל באוקטובר

15.2.2017 / 8:00

הכוכב האגדי קליף ריצ'רד, אשר הופיע בישראל ביולי 2013, חוזר לארץ ויקיים הופעה אחת בלבד בתל אביב בחודש אוקטובר. וכמה יעלו הכרטיסים?

קליף ריצ'רד מגיע לישראל. באדיבות C.R Productions,
התגעגע אז הגיע. ריצ'רד/באדיבות C.R Productions

חוזר אלינו: אגדת הפופ, סר קליף ריצ'רד, יגיע להופעה אחת בישראל שתתקיים ב-10 באוקטובר 2017 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. ביולי 2013 הגיע ריצ'רד לשתי הופעות בישראל, כשבאחת מהן אף נכחו ראש הממשלה נתניהו ורעייתו. לאחר ההופעות הללו הוא הבטיח לחזור ארצה – וכעת הוא מקיים את הבטחתו.

עשרות שנים עברו מאז הסינגל הראשון של ריצ'רד, "Move It" ומאז הוא הספיק להוציא עוד 134 סינגלים שנמכרו ברחבי העולם ב-21 מיליון עותקים, ואף הכניסו אותו לספר השיאים של גינס. בין להיטיו הגדולים ניתן למנות את "The Young Ones", "Congratulations","Bachelor Boy" ,"I Could Easily Fall Fall In Love With You", ועוד.

בתחילת הדרך, ריצ'רד נחשב לתשובה הבריטית לאלביס פרסלי, ובהמשך הופיע פעמיים באירוויזיון כמייצג של בריטניה. הוא הופיע לראשונה בישראל בשנת 1963 בקולנוע דן בתל אביב. בשנת 1969 צילם בארץ סרט דוקומנטרי בשם "זו ארצנו", בו ביצע גרסה באנגלית לשיר "ירושלים של זהב". במסגרת חגיגות ה-40 למדינה ביקר שוב פעם בארץ. בשנת 2009 התאחד עם ההרכב הוותיק The Shadows ויצא עימם לסיבוב הופעות. על הבאתו של ריצ'רד לארץ אחראים המפיקים ש.צמח בע"מ - שמואל ויואב צמח בשיתוף עם NYK- אריה כדורי.

מכירת הכרטיסים תחל ביום רביעי, 15 בפברואר, בעלות של 250 עד 1,250 שקל. ניתן לרכוש כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully