וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומיקאי הבריטי אדי איזרד יופיע במרץ בישראל

15.2.2017 / 8:00

בחודש הבא יגיע להופעה בהיכל הדרייב אין בתל אביב הסטנדאפיסט הבריטי המוערך. איזרד שהתחיל את דרכו בעולם הקומדיה עוד בשנות ה-80', כיכב במרוצת השנים גם בסרטי קולנוע, טלוויזיה ותיאטרון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדי איזרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

לצד המבול הסטריאופוני של ההופעות מחו"ל, מזל שיש גם קצת קומדיה שתגיע לאזורנו. הסטנדאפיסט הבריטי אדי איזרד יגיע לישראל ב-30 במרץ להופעה בהיכל קבוצת שלמה (הדרייב אין) בתל אביב.

איזרד בן ה-55 נחשב לקומיקאי מוערך ומצליח, ומתחזק קריירה ארוכת שנים בתחום שהחלה עוד בשנות ה-80'. את צעדיו הראשונים בסטנדאפ עשה בעת שלמד חשבונאות באוניברסיטת שפילד, לאחר מכן עזב את לימודיו והחל להופיע ברחובות. משם התגלגל להופעות במועדונים בבריטניה, עד שבתחילת שנות ה-90' קנה לעצמו מעמד והכרה של קומיקאי בבריטניה.

לאחר מכן הספיק לפרוץ גם לתודעה האמריקאית והעולמית, וקיים מופעי סטדנאפ רבים ברחבי ארצות הברית. מופעו "לבוש כדי להרוג", מופע סטנדאפ טלווזיוני ששודר ב-HBO, אף זיכה אותו בשני פרסי אמי. לצד ההכרה כקומיקאי, הוא גם פעל בתחום התיאטרון ושיחק במספר מחזות, וכן השתתף גם במספר סרטים, בהם "אושן 12", "אושן 13" ו-"מבצע וואלקירי". זאת לצד משחק בסדרות כמו "אי המטמון", וכן בסדרה זוכת האמי "נובוריצ'ים" ("The Riches"), שבכתיבתה גם היה שותף.

איזרד יופיע כאמור בסוף החודש הבא בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב, ומחירי הכרטיסים ינועו בין 150-300 שקלים. כרטיסים ניתן לרכוש באתר זאפה, או בטלפון *9080.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully