וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מותחן ישראלי מגניב": סטיבן קינג ואריק איידל מתלהבים מפאודה

14.2.2017 / 17:43

סדרת המתח הישראלית יכול לטפוח לעצמה על השכם. אחרי שהסופר האמריקאי סטיבן קינג שיבח את הסדרה הישראלית שנמכרה לנטפליקס בחשבון הטוויטר שלו, גם הקומיקאי הבריטי אריק איידל, מחברי מונטי פייתון, הצטרף לפרגון: "אני גם אהבתי אותה!"

סטיבן קינג. GettyImages
אהב את פאודה. סטיבן קינג/GettyImages

אחרי שפאודה נמכרה לנטפליקס, נראה שהיא בהחלט מספקת את הסחורה, אם לשפוט לפי הטוויטר. הסופר האמריקאי המוערך סטיבן קינג צייץ היום (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו כי הסדרה הישראלית שיצרו אבי יששכרוף (המשמש גם כפרשן לענייני ערבים בוואלה! NEWS) וליאור רז היא "מותחן ישראלי מגניב".

"עם פרקים מעט יותר קצרים מהסיטקום הממוצע שלכם, זה הכל קילרים מבלי פילרים", כתב עוד קינג. מי שהסכים עם דבריו של קינג, היה לא אחר מהקומיקאי והשחקן הבריטי האגדי אריק איידל, אחד מחברי חבורת "מונטי פייטון". "אני אהבתי את זה גם", צייץ איידל בתגובה לציוץ של קינג.

הסדרה ששודרה ב-yes ועוקבת אחרי לוחמי יחידת מסתערבים ומרדפם אחרי מבוקש בכיר בחמאס, נמכרה לנטפליקס בחודש נובמבר. עונתה הראשונה והיחידה עד כה שודרה ב-2015, והיא זכתה להצלחה גדולה בישראל, כשבין השאר מככבים בה ליאור רז, צחי הלוי, רונה לי שמעון, נטע גרטי, תומר קאפון ועוד. עונתה השנייה של הסדרה תעלה השנה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פאודה. אוהד רומנו,
מסתערבים בנטפליקס. פאודה/אוהד רומנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully