וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הזכיר לי את עצמי": הרגע שגרם למירי נבו להתפרק מבכי

15.2.2017 / 0:19

"אם יאיר לפיד יזכה בראשות הממשלה ויבקש שנבוא לשיר לו את 'גרה בשינקין', מנגו ישקלו להתאחד", אומרת מירי נבו, בריאיון לוואלה! תרבות עם שותפה הוותיק אלי אילדיס, עם עליית תוכניתם "ההחלטה". ומה הרגע בצילומים שגרם לה להתפרק מבכי?

מערכת וואלה!

במשך יומיים של צילומי אחד מפרקי סדרת הדוקו ריאליטי החדשה "ההחלטה", מירי נבו המגישה את התוכנית לצד שותפה הוותיק אלי אילדיס, בכתה ללא הרף. "היה פרק עם זוג, שהיו צריכים לקבל החלטה לגביי רילוקיישן שלהם. זה גמר אותי, כי זה מאוד התחבר לי לסיפור החיים האישי שלי, על רקע נישואיי הקודמים ליועד נבו, בעלי לשעבר. על רקע זה שהנישואין שלנו בסופו של דבר התפרקו בגלל ענייני רילוקיישן. אני כל הזמן הייתי כל הזמן בחרדות איומות שהם יתגרשו לי במהלך הפרק הזה. התפרקתי בבכי, לא בנוכחותם. אלו היו יומיים בהם סיימתי את הצילומים ממוטטת".

בתוכנית "ההחלטה", שעולה הערב (רביעי) לשידור בערוץ 10, מתלווים נבו ואילדיס במשך 48 שעות לאנשים הנמצאים בדילמה משמעותית, ועוברים איתם תחנות שונות בדרך לקבלת ההחלטה. כך, למשל, בפרק הראשון יופיע בה גבר בן 51 השוקל כ-150 קילו, המתלבט אם לעשות ניתוח לקיצור קיבה בפעם השנייה בחייו. את התוכנית יצר ועורך עמי גלאם.

מה למדתם על מנגנוני קבלת ההחלטות של אנשים מהתוכנית הזאת?

"כשאנשים מתחבטים בסוגיה כל כך הרבה זמן, הם משתוקקים לקבל החלטה. בעצם הם היו צריכים את הטריגר החיצוני הזה, שישים אותם בפינה ויגיד להם: 'עכשיו'".

אין בתכנית הזו משהו ציני או פטרוני?

"אנחנו לא מסייעים, אנחנו רק משתתפים איתו בחוויה, המסייעים זה האנשים החיצוניים שהדמות מדברת איתם".

אילדיס: "אנחנו יודעים שטלוויזיה יכולה להיות מאוד מאוד צינית ולהוליך אנשים באף, באמצעות כל מיני מניפולציות שיכולות להיות. עמי (גלאם - ש.ב.), שאנחנו מכירים הרבה מאוד שנים, אמר 'תהיו רגועים'. אני גם בשעתו עשיתי איתו את אחת מתוכניות הריאליטי הראשונות שהיו בארץ, וזה היה נקי לחלוטין. אז היה לי על מי לסמוך. זה באמת היה ככה, נקי".

מה יגרום לאסון נוראי יותר: מיקי חיימוביץ' מגלה קבנוס בג'קט של אלי, או מיכל צפיר מגלה ממרח חמאת בוטנים בתיק של מירי באיחוד של מנגו?

נבו: "שמע, יש יותר סיכוי שהיא תגלה קבנוס בג'קט שלו מאשר שיהיה איחוד של מנגו".

אילדיס: "אני לא אוהב קבנוסים. אין סיכוי שאני אסתובב עם אוכל בג'קט. אבל שתבין, אני לא מסתיר ממיקי כלום. אני אוכל בשר. יחד עם זאת, צריכת מוצרים ממשק החי אצלנו בבית פחתה בצורה דרמטית".

ובכל זאת, האם יש סיכוי לאיחוד של להקת "מנגו" במידה ויאיר לפיד, כותב הלהיט "גרה בשינקין", ייבחר לראשות הממשלה ויזמין את השלישיה להופיע בפניו לרגל כך?

"אתה יודע מה, אם יאיר זוכה בראשות הממשלה ויבקש שנבוא לשיר את 'גרה בשינקין', אני אשקול את זה", הכריזה נבו.

על התוכנית החדשה, על הזוגיות המקצועית ועל חלומות נוספים - צפו בריאיון המלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully