וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך "גב האומה" בדרך לערוך את תוכנית הסאטירה של התאגיד

15.2.2017 / 13:16

לאחר שבתאגיד כבר הודיעו לפני כשבוע כי "היהודים באים" של ערוץ 1 תעבור לערוץ החדש, לוואלה ברנז'ה נודע כי עורך "גב האומה" אבי כהן, המלווה את ליאור שליין שנים רבות, גם על סף חתימה ב"כאן בהקמה". על הפרק: פורמט סאטירי חדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האקס המיתולוגי? ליאור שליין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתאגיד השידור "כאן בהקמה" מתכוונים למלא את לוח השידורים עם לא מעט תוכניות סאטירה. לאחר שבתאגיד כבר הודיעו לפני כשבוע כי "היהודים באים" של ערוץ 1 תעבור לערוץ החדש, לוואלה ברנז'ה נודע כי עורך "גב האומה" אבי כהן גם על סף חתימה ב"כאן בהקמה".

כהן צפוי לערוך תוכנית סאטירה חדשה עבור "כאן בהקמה", אמנם מדובר בתוכנית סאטירה, אך היא לא תהיה במתכונת דומה לזו של ליאור שליין בערוץ 10 (שכזכור החלה בזכיינית ערוץ 2 רשת כ"מצב האומה"). מלבד שתי התוכניות האלה, בתאגיד מתכננים להעלות עוד 2 תוכניות סאטירה נוספות.

כהן מלווה את שליין במשך שנים ארוכות: בשנת 2003 יצר יחד עם גידי יהושע ושליין את "משחק מכור" של רשת ששודרה עד 2006. לאחר מכן יצר את תוכנית הלייט נייט "הלילה עם ליאור שליין" ששודרה בערוץ 10 בין השנים 2008-2009. לקראת בחירות 2009 ערך כהן את "עד הבחירות זה יעבור" - תוכנית בהגשת שליין ששודרה בערוץ 10. ב-2010 החל לערוך את "מצב האומה" עבור הזכיינית רשת.

אלדד קובלנץ וגיל עומר. שלומי יוסף, מערכת וואלה! NEWS
דרך הגב. אלדד קובלנץ וגיל עומר/מערכת וואלה! NEWS, שלומי יוסף

כהן: "זה עוד רחוק מלהיות חד-משמעי"

העונה השלישית של "היהודים באים", ששודרה בערוץ הראשון, תעלה בחודש מאי ב"כאן בהקמה". צילומי העונה החדשה יחלו בקרוב. אל היוצרים והתסריטאים הראשיים, נטלי מרכוס ואסף בייזר, וצוות הכותבים מן העונות הקודמות - יובל פרידמן, משה מלכה, הדר תדמור ואריאל ויסמן - הצטרפו העונה תם אהרון ורמי פרג.

בנוסף לכך תשיק 'כאן' את "מלחמות היהודים", תוכנית אולפן סאטירית שבועית שבמסגרתה שישה חברי פאנל בחלוקה לשני צוותים, משני צדי המפה, יתחרו ביניהם במשחקונים קבועים והמבוססים על אירועי היום והשעה. התוכנית תעלה עם עליית שידורי התאגיד במאי, ותעלה באתר וברשתות החברתיות כבר בשבועות הקרובים בגרסה מקוצרת.

מכהן נמסר בתגובה: "זה עוד רחוק מלהיות חד-משמעי". טרם התקבלה תגובה מהתאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully