וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאי מורגן דלט יגיע להופעה בישראל

19.2.2017 / 11:00

יוצר האינדי הפסיכדלי מורגן דלט יביא לכאן מקליפורניה את פניניו היפהפיות, הנושאות בגאון השפעות של להקות מהחוף המערבי של ארה"ב בשלהי שנות השישים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היפי. מורגן דלט/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מורגן דלט הוא דוגמה מצוינת לאווירת ילדי הפרחים כפי שהיא נשמעת כשהיא מתקשקשת בשוליים", כך כתבנו על המוזיקאי הקליפורני בסיכום אלבומי האינדי של 2016, שם הגיע אלבומו למקום ה-23. "לפעמים זה כמו שזה נשמע, מקושקש, ולפעמים זה בדיוק המקום למצוא בו פנינים יפהפיות ולא ממש מלוטשות". כעת צפוי דלט להביא את היהלומים האלה אל ישראל: ב-24 במאי הוא יופיע עם להקתו בתיאטרון תמונע בתל אביב.

המוזיקה של מורגן דלט נושאת בגאון השפעות של להקות פסיכדליות מהחוף המערבי של ארה"ב, שעיצבו צליל תת-הכרתי ייחודי בשלהי שנות ה-60. דלט, החתום בלייבל Sub Pop, משתמש בסאונד המוכר הזה ומאמץ אותו אליו, עם הרמוניות עצובות המתכסות בשמיכה צבעונית של אפקטים מהדהדים, פופ סיקסטיזי חולמני ועגמומי.


עסוקים במיוחד: להקת הפוסט-פאנק Preoccupations תגיע לישראל באביב

כרטיס להופעתו של מורגן דלט בישראל יעלה 129 ש"ח במכירה מוקדמת, ניתן לרכוש כאן. מי שאחראית על הגעתם היא חברת ההפקות ZUZZ Agency, החתומה על הגעתם של ריילי ווקר, דמיאן ג'וראדו, Cigarettes After Sex והגעתם הצפויה של Pond ו-Preoccupations לתל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • מורגן דלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully