וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: השוטר, החשפנית ורוח הקודש

20.2.2017 / 7:25

דברים שלמדנו השבוע בבית "האח הגדול": מופע חשפנות בשידור חי זה לגיטימי, אבל אם תגידו "נאצים" יבוא שוטר. וגם: שרון גל מרגיש בבית רק עם ריח של טיגון, ג'ודי מנהלת קשר הדוק עם קברי צדיקים ובדיקת ההיריון הראשונה בהיסטוריה של "האח הגדול" קרובה יותר ממה שנדמה

צילום מסך

1. בין מטען חבלה להורים מתעללים, מצאה משטרת ישראל מספיק זמן כדי לפשוט על בית האח הגדול. העילה: אנדל קרא להם "נאצים". זה קרה בשבוע שעבר, רגע לפני שעצרו את המחסל של העולם התחתון בחשד שניסה להרים כדורגלן, איש עסקים ואת מרגול. וכשאני אומר "פשטו", הכוונה היא לשוטר מקוף עם צו של בית משפט שדרש לקבל את ההקלטות של אנדל מכנה את השוטרים גרמנים. "העלבת עובד ציבור" קוראים לזה. לכן, לפני שנקטול פה את המתמודדים כמדי פרק, חשוב לדבר על משטרת המחשבות ועל האח הגדול האמיתי.

למעשה, יש מי שרוצה לחקור את אנדל תחת אזהרה ואולי אפילו להעמיד אותו לדין, כלומר, להפוך אותו רשמית לעבריין. וכך עלה התאנה האתיופי שהמלהקים של קשת כל כך התגאו להשיג, עשוי למצוא את עצמו עם כתם לכל החיים. אי אפשר להצדיק אמירה כל כך בוטה כמו של אנדל. במשטרה משרתים אנשים מדהימים בתנאים קשים, ובלי ציניות - שומרים עלינו כל יום, מי ממחבלים ומי מפוליטקאים מושחתים. הם לא נאצים, חלקם כנראה גיבורים. אבל כשיושב לו קצין חקירות ומחליט לפתוח תיק פלילי נגד מתמודד ריאליטי שסיפר על תחושותיו כלפי שוטרים, זו לא עילה לחקירה, זו צעקה לעזרה. אין אוכלוסיה בתולדות המדינה שעברה את הסבל של הקהילה האתיופית. דור ההורים נאנק תחת עול כלכלי, דור הילדים מתקשה לצאת ממעגל העוני. אחד מכל שלושה חיילים בבתי כלא צבאיים הוא אתיופי. אלה מספרים שחייבים להדהד. צעירים אתיופים סובלים יותר מכל מאלימות משטרתית, וכן, הם גם נכנסים לבתי מעצר במספרים עצומים. אנדל חווה את זה על בשרו. הוא מדבר מתוך בורות אבל גם מתוך כאב. אם כשצעיר יוצא יחידה קרבית מסתכל על שוטר ברחוב וחושב שהוא נאצי, הפתרון הוא לא לתייג אותו כעבריין ולחרב לו את העתיד.

מיהו קצין החקירות שהחליט להקדיש משאבים כדי להשיג את ההקלטות, לשכנע את בית המשפט להוציא צו ולהעביר אותו ישירות לידיה של הפקת התוכנית? ויותר מזה, מיהו השופט שהסכים לחתום על צו כזה? האם שוטרי ישראל באמת היו רוצים שמצלמות יתעדו את הדברים שהם אומרים בשעת לילה בחדר המיטות? ונניח שאנדל באמת עבר על החוק, למה הוא עוד מסתובב חופשי? במקום צווים וקרנבל, אפשר היה להסתפק באזיקים וזינזאנה. אז כן, הוא קרא לכם נאצים. הוא טיפש וההשוואה מקוממת. אבל האם באמת כל כך נעלבת, אדוני המפכ"ל? כל כך לקחת ללב מפקד מחוז ירושלים? הנה טישו, נגבו את הדמעות ותרימו את הראש, אולי גם תצליחו לתפוס עבריין אמיתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היי משטרת ישראל, ככה אנחנו מסתכלים עליכם כשאתם פושטים על תוכניות טלוויזיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. ואם היה לכם ספק עד עכשיו, יש מלך חדש בבית. כמו שלמה ארצי בקיסריה, כמו אלאור אזריה במתחם בית המשפט הצבאי, כמו נתניהו בביקור בבית הלבן. שרון גל מרגיש כל כך טבעי בבית, עד שנראה כאילו הוא היה שם קודם ורק אז בנו סביבו את נווה אילן. שם לועס את הקיסם שלו מרוב עצבים וכמעט בולע אותו. שרון, לעומת זאת, לא רק שמוסיף עוד קיסם למדורה, הוא לוקח את כל שק הקיסמים של השמאלני וזורק אותה פנימה. אם זה היה תלוי בו, הוא היה מבעיר את הבית ולא רק במובן המטאפורי. ככה נראה תג מחיר אמיתי. ובעבור מה נכנס שרון לאח הגדול? כדי לקדם את האג'נדה הפוליטית שלו כמובן. עונש מוות למחבלים? לא למדינה פלסטינית? פחח, נו באמת. מה שמדינת ישראל באמת צריכה הוא לסגור את הדלת כדי שהריח של הטיגון יישאר בפנים. הגיע הזמן להראות לשמאלנים האלה מה זה אוכל של בית. ככה הרי זה מתחיל, אם ניתן להם את השומרון הם עוד עלולים לאוורר את נתב"ג. ראיתם מה קרה בגוש קטיף. פינינו יישובים ומה קיבלנו? מיליון וחצי ערבים שמטגנים, פותחים חלונות ונותנים לריח לצאת. אל תתנו להם שמן קנולה.

מה שמדהים הוא ששרון גל היה יכול להיות היום שר בממשלת ישראל. סגן שר הביטחון שמעורב בדיוני קבינט על רכש אמצעי לחימה לצה"ל. במקום זה, הוא מוצא עצמו מתווכח עם מספר 119 ברשימת בל"ד לכנסת האם להעמיד מה שנראה כמו חתיכת רקטת קאסם ליד הדלת. כצפוי, הקרב בין השניים לא כוחות. שרון טורף את שם שנעלב כי הח"כ לשעבר לא נתן לו לשתות מהיין של הקידוש. מצד שני, גל הצליח להפוך את שם המשתמט לש"ג לכמה דקות, שזה הרבה יותר ממה שהוא השיג בכל כהונתו בת 6 השניות כחבר כנסת, ושירות משמעותי יותר מזה של שר הביטחון הנוכחי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מוותרים על ריחות מולדת/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. ובזמן שג'ודי מסתובבת בבית, מעיין כבר מחשבת איך אפשר להכין נשק מאולתר משטיח, מאפרה ומלוואח. אם זה תלוי בה, ההלוויה של הנורבגית תצא מנווה אילן והיא תיטמן בחלקת יוצאי הריאלטי בבית העלמין באוסלו, ממש ליד הקבר של הסכמי השלום ששרון גל חופר ממש עכשיו. כמה שהחייל מספר אחת בצבא החברים של אלאור אזריה היה מבסוט. אבל למען האמת, האישה הזאת מפחידה אותי. מעבר לזה שאני מאמין שהיא קורעת אותי במכות, גברת אובסס מאוסלו מסתמנת כשילוב של סטוקרית מסרטי אימה ולחישת "אתה הזיווג שלי", כאילו נלקחה מכישוף של ישיבת המקובלים בעמוקה. מהבודדות שלחצו 1 מבחירה כשהתקשרו אליה מהישיבה תוך שהם מבטיחים למצוא לה זיווג הגון. עוד ביומן השיחות של ג'ודי: 341 שיחות לאביחי. רואים שעבר לה ממנו, אין, התגברה עליו לחלוטין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוב זה לא באמת קשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. מבדיקה שעשיתי עולה שחוץ מעוזר הצלם, לעדן כבר היה קטע עם כל המשתתפים בתוכנית, וזה כולל לפחות כמה נינג'ות. יש סיכוי לא רע שבפעם הראשונה בתולדות התוכנית נהיה עדים בקרוב לבקשה לרכוש ערכה לבדיקת הריון בתקציב השבועי. על השאלה מי האבא נצטרך לחכות עוד 9 חודשים. אגב, אני מבסוט על אנדל. אם כבר הוא עומד ללכת לכלא, לפחות יזכה לביקורי התייחדות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וגם פעמיים פלירטוט ביום, בבוקר ובערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. ששה ימים עבד הקב"ה קשה לברוא את העולם. ויהי אור, חושך, ים, חיות, הכל. בחייאת, מה הוא כבר ביקש, שולחן שבת אחד בלי אווירה של התחנה המרכזית הישנה בת"א?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא עכשיו, אנחנו אוכלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
seperator

ליין ווינר

שרון גל כמובן, מעיין ואביחי. בדרך החוצה: דן. שמחתי לראות שהוא נשלח לאימון בוקר בשכשוכית של בנות בית גיל הזהב של ירושלים. בכל זאת, ידוע שהבחור נמשך לנשים שמבוגרות ממנו. התפלאתי שלא התחיל עם טובהל'ה. היא אמנם בת 95 אבל לגמרי נראית כמו בת 80 גג.

WTF

1. "ריקוד על עמוד", סיפרה קורין, "הולך מאוד חזק במכוני כושר". אז אלא אם פתחו חדר כושר במועדון הפוסיקט, מה ששודר אתמול ב"האח הגדול" זה פורנו רך, וכשהחשפנית עלתה על העמוד, עוד העזו בקשת לשים בפינה הגבלת צפיה לגיל 8. שמונה? אנשים בני 80 חטפו התקף לב.

2. עד לרגע זה לא ברור אם שרון גל באמת החזיק את מצביעי הימין בכיס או שפשוט היה שמח לראות את המופע. לכן, זכרו ילדים: בפריים טיים של ערוץ 2 מותר להציג חשפנות, אבל אסור לומר נאצים.

3. ולמה מעיין מסתובבת עם סוודר שיש עליו דרגות של אנשי קבע?

פסוקו של יום

"רואים בריש גלי מי הוליווד ומי בוליווד"

ג'ודי עם חבריה החדשים שרון גל, פרוסת השוקולד של אייל גולן וההוא שאיש לא ידע את שמו. טוב שחמימו לא שמע, לא מקנא במי שהיה צריך להסביר לו מה זה ריש גלי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסלון הזה תמיד נראה ככה? לא זוכרת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואז התקשר אליי חזרה מקברי צדיקים, זה היה מאוד רומנטי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להרוג אותה עכשיו או לחכות ללילה?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חכי ללילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully