וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית ריאליטי ניצלה מוות של אביה של מתמודדת בשביל רייטינג

22.2.2017 / 6:18

וידאו ביזארי במיוחד מגיע מטורקיה: מתמודדות בתוכנית ריאליטי התבשרה בשידור חי שאביה חולה מאוד, כשלמעשה הוא כבר הלך לעולמו. החברות ידעו זאת לפניה והכול כמובן לעיני המצלמות

צילום מסך

כבר מזמן נוכחנו לדעת כמה אכזריות יכולות להיות תוכניות ריאליטי, אבל מה שקרה בתוכנית ריאליטי טורקית למציאת אהבה חצה כל גבול. בתוכנית "Kismetse Olur" (שזה בתרגום חופשי - "אם הגורל רוצה זה יקרה" ננעלים המשתתפים בבית אחד - בכדי למצוא אהבה.

במהלך אחד מפרקי התוכנית ששודר בשידור חי לפני כשבוע נראית אחת המתמודדות מגישה לאחת מחברותיה פתק שחור שנמסר לה על ידי ההפקה. בפתק נכתב שאביה של אותה משתתפת חולה מאוד. היא קוראת את ההודעה ועוזבת את החדר כשהיא ממררת בבכי.

מודיעים לדיירת שאביה חולה למרות שהוא מת. צילום מסך
לא נעים. הדיירת/צילום מסך

עוד בנושא

עוד באותו נושא

ריאליטי חדש מכניס שני זרים למיטה בעירום לדייט ראשון

לכתבה המלאה

אלא שלאחר כדקה, מקבלות שאר המתמודדות פתק שחור נוסף, ובו האמת: אביה של המתמודדות לא חולה, הוא מת לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. הן מקבלות את ההודעה בשוק מוחלט כשהווידאו שתיעד את הרגעים הטרגיים צבר מאות אלפי צפיות ברשת. כמעט כל הצופים זעמו על הפקת התוכנית וטענו שהיא ניצלה מוות בכדי לייצר דרמה בשידור ולזכות ברייטינג. מההפקה לא נמסרה תגובה והמתמודדת עזבה את התוכנית וחזרה לביתה בכדי להתאבל.

עוד בנושא
"תיכף תפגשי את אמא": המתיחה האכזרית של המתמודדת בשעשועון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully