וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן עמדי לוואלה! תרבות: "יש התחסדות בנושא אלאור אזריה"

20.2.2017 / 12:24

כשהוא חוגג את אלבומו הרביעי במופע השקה חגיגי בהאנגר 11, עידן עמדי לא מאמין בכוכבנות, מספר איך ויתר על תפקידי מנטור בריאליטי, ומתייחס גם לפרשת אלאור אזריה ולשיעורי הגמרא שהוא מקיים מדי שבוע. צפו בריאיון המלא

צילום: דייב שחר | עריכה: אביב ארגז

בזמן שהוא מעדיף שלא לעסוק בכוכבנות ולהתרכז במוזיקה בלבד, עידן עמדי חגג את השקת אלבומו הרביעי בהופעה חגיגית ומיוחדת בהאנגר 11. רגע לפני שהוא עלה להופיע על הבמה המכובדת, וגם לארח שם את יובל דיין, חנן בן ארי ומירי מסיקה, שמענו ממנו קצת על האלבום האישי, הסירוב להצעות שונות בריאליטי, ההתקרבות לדת ולמסורת וגם על פרשת אלאור אזריה.

"אפשר להגיד שאני כבר לא ילד. לפחות במובן הזה של אלבומים אפשר להגיד שיש כבר איזשהו קילומטראז'", סיפר עמדי. באלבומו החדש הוא מסתכל לא פעם מבעד לעיני הילד הירושלמי שהיה. "האלבום הזה בכללי הוא מאוד אישי. בסופו של דבר, הסבים שלי - אחד מהם היה פועל בניין והשני היה ירקן – ואחד הדברים שהכי מרגשים אותי זה ערב כזה, כי הרבה מהמשפחה שלי נמצאים פה, ואני הרבה פעמים חשבתי לעצמי 'איך הם היו רואים אותי?'".

עידן עמדי – הופעה האנגר 11. דייב שחר
עידן עמדי על הבמה בהאנגר 11/דייב שחר

עמדי, שפרץ ב"כוכב נולד", מסרב לעסוק בכוכבנות ולטפח מעמד סלבריטאי כזה או אחר. הוא עובד על ספר ותסריט ("הספר הוא כבר מבחינתי ממש גמור") וחושף כי ויתר על הצעות לשמש בתפקיד מנטור בריאליטי. "הציעו לי, ברוך השם הסכומים גם יפים אז קשה לסרב, אבל הסתכלתי קצת סביב בבית ואמרתי, אוקיי, ברוך השם יש לי הכל. בסופו של דבר אני לא רוקד עם הכסף וואלס בבית, והחלטתי שזה פחות מתאים לי כרגע, יותר מתאים לי לעשות דברים אחרים ולהתרכז במוזיקה וביצירה עצמי".

כלוחם וכמי שמזוהה לא פעם עם יצירה מוזיקלית שנוגעת בצבא ובאחוות לוחמים, הוא התייחס גם לפרשת אלאור אזריה. "אני הרבה פעמים מרגיש שיש איזושהי התחסדות מסוימת בנושא הזה, ולהגיד שהילד הזה בסופו של דבר, החייל הזה שטעה, הוא לא הילד של כולנו - זה מבחינתי קצת להתנער ממנו", שיתף. "אבל הביקורת העיקרית שלי הייתה שיש בית משפט, והוא יודע את העבודה שלו והיו צריכים לתת לו לנהל את זה בלי שיתערבו גם כלי תקשורת וגם פוליטיקאים וינסו להסיט את זה לכאן או לכאן".

לצד העיסוקים המוזיקליים, עמדי מוצא זמן גם לשיעור גמרא, אחד בשבוע, באולפן שלו. "אנחנו בדיוק עכשיו במסכת ברכות", סיפר, "העולם הזה של הדת הוא נורא מעניין אותי. אני גם בא מבית שהוא יחסית מסורתי, וגם הוא נמצא הרבה ביצירה שלי. זה עולם שנורא מעניין אותי כבר שנים אבל לאחרונה יוצא לי להתעמק קצת יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully