וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן: "שום דבר טוב לא יכול לצאת מערוץ 2"

21.2.2017 / 14:05

במהלך הופעתו באולפן השקוף של וואלה! NEWS אמר המוזיקאי: "אתה רוצה להוביל משהו גדול ומיוחד אבל מי שמגיע לפריים טיים בערוץ 2 זה אחד שלא בונה על מהפכה גדולה אלא על יותר על רייטינג"

צלמים זמניים מורשים

כורת את הענף שעליו הוא יושב? המוזיקאי אביב גפן הופיע אמש (ראשון) באולפן השקוף של וואלה! NEWS ועקץ את ערוץ 2. גפן, המשמש גם כמנטור בתוכנית "דה וויס" המשודרת בפריים טיים של "רשת" בערוץ 2, אמר במהלך ההופעה: "להיות בערוץ 2 בפריים טיים זה בסדר, אבל שום דבר טוב וגדול לא יכול לצאת מערוץ 2 בעיני. זה מאוד קשה. אתה רוצה להוביל משהו גדול ומיוחד אבל מי שמגיע ל'פריים טיים' בערוץ 2 זה אחד שלא בונה על מהפכה גדולה אלא על יותר על רייטינג".

גפן סיפר שלמרות הביקורת שלו על התכנית שבה הוא משתתף, "לפעמים מעניין". הוא סיפר עוד כי בעקבות התכנית נחשף אליו קהל חדש. "מאז שהתחלתי הרווחתי הרבה קהל של ילדים ומבוגרים. תמיד היה לי קהל שרובו מורכב מסטודנטים, צעירים, וחבר'ה בני 18 בערך. בעקבות "דה וויס" אני מוכר בקרב אנשים רבים". הוא סיפר עוד כי רבים מזהים אותו מהתכנית, בלי להכיר את יצירתו ואת שיריו. צפו בקטע בדקה ה-31.

אתמול כאמור הגיע גפן לאולפן וואלה! NEWS להופעה שכללה את כל להיטיו הגדולים, ביניהם: מחר, השיר שלנו, האם להיות בך מאוהב ואור הירח.

נושא: אביב גפן והתעויוט בהופעה חיה באולפן השקוף של וואלה. ראובן קסטרו
קהל חדש נחשף. גפן/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully