וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: האנטי-שמיות ניצחה

22.2.2017 / 7:36

כבר בהדחה הראשונה בהשתתפותו, הצליח שרון גל להסיר מהרשימה את גדול המבוקשים שלו. עכשיו הוא יכול להתמקד במטרה החדשה הבאה: אנדל. וגם: מי הם האנשים שהשאירו את דן בבית גם הפעם, והסודות מאחורי אודישן הליהוק של אנסטסיה

צילום מסך

1. אלה ימים קשים מאוד לשמאל. כלומר, מאז 77' זה לא ממש מצעד הגאווה שם, אבל עכשיו במיוחד. גם אזריה קיבל עונש קל וגם נציג "שוברים שתיקה" הודח מהבית, כי ככה זה אצל שרון גל - מילה זו מילה. האיש חגג כאילו שיחררו את אלאור אזריה, העלו אותו לדרגת תא"ל והעניקו לו גישה חופשית לנשקייה לכל ימי חייו. עכשיו רק צריך שהנושים ימחקו לגל את כל החובות וזה יהיה השבוע המאושר בחייו. האיש שנכנס רק כדי להדיח את שם הצליח במשימה כבר בהדחה הראשונה, ומסתבר שמתוך הבית הוא שולט לא רק על הסנגורים של אלאור אלא גם על המסמסים. זו כנראה גם הפעם הראשונה ששרון גל מסמן משימה וגם משלים אותה מבלי לפרוש באמצע. הבשורה הגדולה בהדחת שם הוא שתנועת הדאב המגוחכת, שהיא בעצם מועל יד של פאתטים, הלכה לעולמה.

מי שבעיקר צריכים להיות מוטרדים הם אנשי החברה להגנת הטבע, מכיוון ששמאלנים הם חיה נכחדת. אחרי ההדחה של שם נותרו בערך 17 כאלה בעולם. הסיכוי היחידי שלהם להרוס את המסיבה הוא לשלוח את ערד ניר עם מגפון לגבעה שליד בית האח, לצעוק: "גמרת את הילד, הוא קיבל 15 שנה בפנים" ולברוח. בימים בהם האנטישמיות בעולם חוגגת, שרון גל הצהיר על עצמו שהוא אנטי-שם גאה. הוא סימן את המטרה עם כניסתו והגדיר את שם כ"סרסור של האויב". אז קודם כל, טוב לדעת ממי עדן גנבה את המעיל המכוער ההוא, ועדיין, אתמול הוכח דבר אחד: יש ראיס אחד בבית והשם כבר לא ישמור על אף אחד מפניו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמישהו יודיע לממשלה שיש לה מבקר היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. אחרי החיסול הממוקד הראשון של צבא המסמסים של שרון, מסתמנת רשימת מבוקשים חדשה. באופן מפתיע, גל עומד למצוא את עצמו דווקא מול מי שחשב שיהיה בכיס שלו, אנדל. הבחור הפתיע אתמול כשתקף את גל. "אני אוציא אותך מפה", הצהיר אנדל לח"כ לשעבר אחרי שקרא לעדן ילדה. שגריר הקהילה האתיופית, ששרון כבר תייג אותו כאחד משלו, מוצא את עצמו ראש בראש - המקופח נגד הפח, סיבוב 1. גם שני הצטרפה ושרון השיב לה שהיא הבאה בתור. המלחמה הכי מעניינת הגיעה דווקא בדקות האחרונות לפרק וסימנה את הבלאגן של הפרקים הבאים. אני כמובן לגמרי בעד, כולל חלוקת אמצעי לחימה למשתתפים. מה ששרון לא יודע זה שהוא מתעסק פה עם בחורה שהיא כל כך נפיצה עד ששקלו להניח אותה מתחת לרכב של קובי מוסא, ורק ברגע האחרון הוחלפה בדבר האמיתי.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיהיה בהצלחה עם זה, שרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. בצד השני של הבית, ג'ודי ממשיכה למתג עצמה כסטוקרית החדשה של אביחי. הקשר בינהם התחיל בכלל על רקע חיבתם המשותפת לרבי נחמן מברסלב, כשג'ודי סיפרה לו שהספיקה אפילו לבקר באומן. זה הספיק עבור הרבי ח חר חרמ חרמן מאילת, שנדלק מהפנטזיה על בחורה שנוסעת ברחבי ת"א ברכב של ברסלבים ורוקדת על הגג באמצע הצומת הכי פקוקה של העיר. האובססיבית מאוסלו כל כך בטוחה בעצמה עד שהיא אומרת שברגע שייצאו מהבית, אביחי ייצור איתה קשר והיא אפילו "מוכנה להתערב על הכליה שלי על זה". הערכה שלי, מרוב שיפוצי איברים, ספק אם הכליה בכלל שלה. בהמשך היא דאגה לשיחת נפש עם מעיין, והתוודתה שנכנסה לבית "שלושים אחוז כדי להיות עם אביחי, שבעים אחוז כדי להיות עם עצמה". זה למעשה גם היחס בגוף של שתי הצי'לבות: שלושים אחוז מאלוהים, שבעים אחוז סיליקון. הייתה חסרה שם רק מיטת בית חולים כדי שאפשר יהיה להציב את שלט "המחלקה הפלסטית". בינתיים מעיין לא צריכה להיות מוטרדת. בקצב הזה, עניין של זמן עד שתוכרז כאישיות בלתי רצויה בישראל ותגורש מהבית חזרה לנורבגיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברור שהכליה הזאת שלי, שילמתי עליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. הסיכוי שמישהי כמו עדן תצא עם אנדל מחוץ לבית האח הגדול זהה לזה שהתכנית של צביקה הדר תגיע לעונה שנייה, ועדיין, היעד החדש של המשטרה לא מהסס לזרוק אותה. לאיזה שפל עוד תגיע הבחורה שמרוב שנזרקת כבר יש ענף אולימפי על שמה. הזוג החדש של הבית בעיקר מחפש איפה אפשר להתחרמן כמו שני תיכוניסטים. זה לא מפתיע, אגב, שדווקא שרון גל היה הראשון לזהות שיש שטח מת בלי מצלמות. מה פתאום הרגל של מלווה בשוק האפור? זה סתם עניין בריאותי. מה שכן, חייבים לקצץ בכמות הקשקושים של השניים על מערכת היחסים, מרוב חפירות כבר הכריזו באשדוד על דיונה חדשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לך לא טוב? אנחנו צריכים לשמוע אותך/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. "נכון" הייתה המילה היחידה ששמענו מאנסטסיה מאז שנכנסה לבית. יש מצב שכל מה שהמלהקים שאלו אותה בריאיון הוא 'נכון שהעונה הזאת היא כמו סם הרדמה לסוסים'?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נכון, נכון, נכון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליין ווינר

אתם כבר יודעים לבד: ALL IN על שרון גל שחשף אתמול פצצה: הוא אוהב הימורים. שוקינג. אחריו מעיין שממשיכה להתנחל בלבבות, ואנדל שלדעתי מגיע לפה להופעת בכורה בצדק עם הזוגיות החדשה והחזית שעוד תדמם מול שרון.

WTF

מי אתם, אנשים שהשאירו את דן בבית? מה הסיכוי שהגופן של האותיות בפלאפון שלכם הוא 64 ואת כל השיחות שלכם אתם מנהלים במצב רמקול. זו הבעיה כשילדים מלמדים את ההורים איך לשלוח SMS, הכח הזה מנוצל אחר כך להשארת מתמודד בן 30 עם נפש של בן 65 שסופר את הדקות עד לפנסיה בתכנית.

פסוקו של יום

"שרון גל נכנס לבית ואמר שהמטרה שלו היא שאתה תהיה בחוץ, הוא הצליח?" – שאלה קשה של קורין לשם בריאיון שהתקיים *מחוץ* לבית האח. אז בואו נראה: שרון גל בתוך הבית ובדרך לדירה, ושם בדרך להפגנות נגד גדר ההפרדה בבילעין כדי לשאוף גז מדמיע של חיילים. אשמח לעזרה מחבר טלפוני, אם הוא לא עסוק בחגיגות, תשיגו לי את הצל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יופי, אז אנחנו לא נשאל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את זה ואשפוז באברבאנל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברור שלא ראית, ככה זה כשיש נפיחות בשתי העיניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully