וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוגות הגרושים שבוחרים להמשיך לגור יחד: צפו בהצצה לפרק של "פנים אמיתיות"

23.2.2017 / 9:00

בין אם מסיבות כלכליות ובין אם לא, ישנם זוגות המערערים על המושגים הקיימים ובוחרים להמשיך לגור באותו בית על אף שהתגרשו. אמנון לוי ניסה להתחקות אחרי התופעה

צילום מסך

תופעה מעניינת תגיע לפרק שישודר הערב (חמישי) ב"פנים אמיתית" עם אמנון לוי. כשיותר ויותר זוגות פונים לדרך הגירושין, עולה לא פעם השאלה הכלכלית בנושא. להחלטה על גירושין משמעויות כספיות רבות, כשההיפרדות מצריכה את בני הזוג לנהל שני משקי בית נפרדים: דירה, ציוד ועוד.

אלא שיש זוגות שמערערים על המושגים הקיימים, וממשיכים לחיות באותו הבית – על אף שהתגרשו, ולא רק מסיבות כלכליות. כך למשל עירית ואבי שהתגרשו אחרי 23 שנות זוגיות חילקו את ביתם לשניים, כשכל אחד חי את חייו שלו. תא משפחתי מעניין נוסף שיוצג בפרק הוא זה של ליאת ונדיה – זוג גרושות עם ילדים שעברו לגור בפרדס חנה, כשהן עוזרות אחת לשנייה בגידול הילדים ובפן הכלכלי.

בית נוסף שמתועד בפרק ומופיע בסרטון למעלה, הוא זה של סוכנת הדוגמניות בטי רוקווי והגרוש שלה בוב, שהחליטו לפרק את החבילה, אך חיים עד היום בחדרים צמודים. הם מתחזקים חברות טובה, מבלים יחד לפעמים, אך מדגישים שאין להם עניין רומנטי אחד בשנייה. הפרק המלא ישודר הערב ב-21:30 ב"פנים אמיתיות", ערוץ 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully