וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הבריטס 2017: המנוחים דיוויד בואי וג'ורג' מייקל גנבו את ההצגה

23.2.2017 / 6:25

בטקס הבריטס שנערך אתמול בערב (רביעי) בלונדון זכה דיוויד בואי ז"ל בשניים מן הפרסים המשמעותיים. כריס מרטין שר ג'ורג' מייקל, והזמר המנוח הצטרף בצילום מוקדם

טקס הבריטס 2017, כריס מרטין מופיע. AP
כריס מרטין במחווה לג'ורג' מייקל/AP

האמנים הבריטים המנוחים דיוויד בואי וג'ורג' מייקל היו הבולטים ביותר בטקס פרסי הבריטס ה-37 שנערך אתמול (רביעי) בלונדון. דיוויד בואי, שהלך לעולמו בינואר 2016, גרף שני פרסים על אלבומו "Blackstar" - האלבום הטוב ביותר של גבר (אותו קיבל בשמו השחקן מייקל סי הול, המככב בהצגה "לזרוס" על פי שיריו) והאלבום הבריטי הטוב של השנה.

את הפרס הזה קיבל בשמו בנו, הבמאי דנקן ג'ונס. "איבדתי את אבי בשנה שעברה", אמר על הבמה, "אבל גם הפכתי לאבא והעברתי זמן רב בניסיון להבין מה אני רוצה שהבן שלי ידע על סבו. אני חושב שזה יהיה אותו הדבר שרוב המעריצים של אבי לקחו במהלך 50 השנים האחרונות. הוא תמיד היה שם לתמוך באנשים שחשבו שהם קצת מוזרים או משונים. קצת שונים. הוא תמיד היה שם בשבילם. אז הפרס הזה הוא בשביל כל הקוקואים ובשביל כל האנשים שעושים אותם".

זוכים בולטים נוספים בפרסים אתמול היו אמילי סנדיי, שקיבלה את פרס האלבום הטוב ביותר של אישה, להקת 1975 שגרפה את פרס ההרכב הבריטי הטוב ביותר, ואילו אדל זכתה פעם נוספת בפרס על הצלחה עולמית. בפרסים הבינלאומיים זכו דרייק, ביונסה והרכב הראפ אה טרייב קולד קווסט.

בין ההופעות המרכזיות של הערב ניתן למנות את להקת הבנות ליטל מיקס, שפתחה את הטקס בסערה קופצנית עם הסינגל "Shout Out To My Ex" (עליו זכו מאוחר יותר בפרס, והתקשו למצוא את דרכן אל הבמה), קייטי פרי שאחד מרקדניה נפל מהבמה, וכן ברונו מארס, ראג נ' בון מן (שזכה בפרס הפריצה), אד שירן ואחרים.

אבל ההופעה הבולטת ביותר הייתה של כריס מרטין, שחידש את "A Different Corner" של ג'ורג' מייקל המנוח, ובמהלכו הצטרף אליו על המסך מייקל עצמו. המחווה לו, מגדולי הפופ הבריטיים לדורותיו, החלה בדברים שנשא לזכרו שותפו לצמד וואם!, אנדרו רידג'לי, יחד עם שתי הרקדניות של ההרכב, פפסי ושירלי. "ג'ורג' נשאר לנו בשיריו, ביופי השמימי של קולו ובביטוי הפיוטי של נשמתו, המיטב שלו", ספד חברו בהתרגשות. "אהבתי אותו, ובמקביל אנחנו, אתם, נאהבנו".

צפו בהספדים המרגשים ובביצוע של כריס מרטין יחד עם ג'ורג' מייקל.

טקס הבריטס 2017, קייטי פרי מופיעה. AP
קייטי פרי לפני שרקדן שלה נפל מהבמה/AP
טקס הבריטס 2017, ליטל מיקס מופיעות. AP
ליטל מיקס שועטות/AP
טקס הבריטס 2017, אנדרו רידג'לי סופד לג'ורג' מייקל, וואם!. AP
אנדרו רידג'לי ורקדניות וואם! פפסי ושירלי סופדים לג'ורג' מייקל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully