וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו עצמכם: הקטעים המצחיקים, המעניינים והמגניבים לקראת אוסקר 2017

26.2.2017 / 6:30

"לה לה לנד" בגרסת חבובות או דיוויד לינץ, המדריך האולטימטיבי וההורס מצחוק שבעזרתו תוכלו לזכות באוסקר? טריילר שמציג בכנות את כל המועמדים לפרס הסרט הטוב ועוד ועוד קטעים חיוניים שיכניסו אתכם למצב הרוח

טריילר כן למועמדי הסרט הטוב ביותר

הפינה הגאונית של Screen Junkies כבר הפכה לאימה של כל אולפן הוליוודי שמחזיק בידיו סרט גדול, וגם בשנה הזו החליטו אנשי Honest Trailer להקדיש פינה מיוחדת לתשעת הסרטים המועמדים לפרס הנוצץ מכולם - הסרט הטוב ביותר. אז מי ראוי להיקרא "מלחמה וחתיכות", באיזה סרט מככבת נזלת ומהי באמת ההשפעה של "לה לה לנד" על הוליווד?

"לה לה לנד" - גרסת החבובות

ואם כבר בסרט ששיגע את העולם עסקינן, רק ראוי שהוא יקבל מספר גרסאות קאבר חמודות עד קריפיות. נתחיל מהחמודה של החבובות, בכיכובם של קרמיט ואמה סטון, צפרדע נוגה ושחקנית שאפתנית, שמתאהבים על רקע האורות, הצבעים והנופים של לוס אנג'לס.

"לה לה לנד" - גרסת דיוויד לינץ'

כל הדביקות והחמידות הזאת לא עושים לכם את זה? אין בעיה. הטריילר הבא יהפוך את כל האהבה הנוגה הזאת, למותחן פסיכולוגי מטורף, כולל משפטים אפלים כמו "שום דבר הוא לא כפי שהוא נראה", צלצולי טלפון מנבאי רעות ותהיות אם כל מה שאנחנו רואים הוא למעשה רק חלום.

"לה לה לנד" - גרסת 8 ביט

רק ראוי לסרט על זמני להיות מותאם גם לכל גרסאות הרזולוציה. הגרסה החמודה מאוד הזאת הופכת את "לה לה לנד" למשחק מחשב קלאסי, ומחזירה את כולנו לימים היפים והנאיביים של דוס ותואם IBM.

סת' מאיירס מציג: המדריך לפתיון האוסקר

אוסקר-בייט, זה כמו קליקבייט רק שהומצא הרבה לפניו והוא הרבה יותר נוצץ. בקצרה, מדובר בכל אותם טריקים ושטיקים שנועדו להפוך סרט "רגיל" ל"סרט אוסקרים", כולל מבטים ריקים על רכבת, סצנות מעוררות בכי, משחק קלפים עם קונוטציות של בדידות וסצנת הוצאת תסכול ארוכה מדי ברכב. יש לכם את הכל? אפשר להכין את הנאום. האוסקר כבר בכיס.

סטיבן קולבר מנחש את עלילת סרטי האוסקר לפי הפוסטרים

סקר שהתפרסם השבוע גילה כי 6 מכל 10 אמריקאים לא יכולים לציין ולו שם אחד של מועמד לאוסקר השנה. אל דאגה, אמריקאים, סטיבן קולבר כאן כדי לחסוך לכם את זמן הצפייה ולספר לכם מה קורה בתשעת הסרטים, על סמך הפוסטר שלהם בלבד. שני אוהבים שמצדיעים בטעות להיטלר? האנשים שמעוצבנים נורא כי איימי אדאמס איבדה את עדשת המגע הענקית שלה? הסרט החדש בסדרת אקס-מן על צעיר שחור שיודע לגדל שפם רק על חצי מהפנים? תגידו שאתם לא רוצים לראות את הסרטים האלה ממש עכשיו.

דמיאן שאזל מצלם באייפון את סצנת הפתיחה של "לה לה לנד"

הרשת מתפוצצת בשבועות האחרונים מסרטי אחורי הקלעים של "לה לה לנד", שמציגים את האופן שבו צולמו הסצנות היפהפיות של הסרט. אחת מהיפות והזכורות שבהן היא סצנת הפתיחה, שבמסגרתה הופך פקק תנועה בעיר לחגיגה של ריקודים וצבעים. הסצנה המסובכת דרשה משאזל, הצלם לינוס סנדגרן וצוות ההפקה, לתכנן בפירוט כל תנועה על המסך, כך שייראו כמו התוצאה שראינו על המסך. הסרטון הזה, מתוך החזרה לסצנה שנערכה במגרש חנייה בעיר, מראה את שאזל עצמו עוקב עם האייפון שלו אחרי השחקנים, שמבצעים אחד לאחד את מה שהפך לאחר מכן לסצנה המוגמרת.

ריאיון עם ג'ימי קימל לקראת הנחיית הטקס

מנחה תוכנית הלילה של רשת ABC, ייכנס בפעם הראשונה בחייו לנעליים הענקיות של מנחה טקס האוסקר. לקראת הרגע הגדול, מתוודה קימל בריאיון על כך שהוא נרגש ועצבני, חושף את המשכורת הנמוכה (יחסית, יחסית) שיקבל תמורתה, וגם חושף: "אני כאן לא בשביל הכסף, אלא כי אני אוהב לתת פרסים לאנשים זרים".

צריכים תזכורת? הסופר טריילר של כל המועמדים לסרט הטוב ביותר

אנחנו מאוד מנומסים, ונלך על "צריכים תזכורות" ככותרת. אבל בינינו, אף אחד לא שומע, רוב הסיכויים של צפיתם השנה בכל תשעת המועמדים לסרט הטוב ביותר. ובכל זאת, על אף שאין לכם זמן/כוח לעשות את זה, אתם עדיין רוצים לשלוט בשיחת המטבחון כמו עכברי התרבות שאתם. הסרטון הזה מאחד את כל הטריילרים באופן מסודר. רק תזכרו: סארו זה הסרט עם הילד ההודי, כן?

כל הזוכים בפרס הסרט הטוב ביותר אי פעם

מצא חן בעיניכם העניין של לראות קטעים קצרים ולהפוך אותם להוכחה שאתם יודעים הכל? אז הנה אפשרות לקחת את העניין הזה הכי רחוק שאפשר. הסרטון הזה מציג באופן רציף קטעים קצרצרים מכל אחד מזוכי האוסקר לסרט הטוב ביותר, מ-1927 ועד 2016. מושלם בשביל הרגע שבו תיכנסו בדרמטיות לשיחה על קולנוע, ותגידו: "רגע, מישהו פה לא ראה את 'המלודיה של ברודוויי'. חובבנים".

כל הזוכים בפרסי האפקטים אי פעם

נכון, את הסרטון הזה לא תוכלו לנצל כדי להוכיח כמה אתם עילאיים בידע שלכם על כולם, אבל הוא עדיין בהחלט שווה את הזמן שלכם. כך השתנתה הטכנולוגיה שמאפשרת לסרטים של היום להיראות כל כך מובנים מאליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully