וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לכל הרוחות קרה?! הרשת מגיבה לסערה בטקס האוסקר

27.2.2017 / 8:40

מי אחראי למחדל? באיזה מעטפות חשובות נוספות נפלו טעויות? איך הגיבו מי ששמעו על המחדל? המעטפה השגויה באוסקר עושה שמות ברשת. הנה המיטב

מכירים את הבקרים האלה שמגיעים אחרי הפאדיחה הכי גדולה בתולדות השואוביזנס? מה זאת אומרת לא? אתם נמצאים באחד ממש עכשיו. העולם כולו מנסה עדיין לעכל את מה שקרה על במת טקס האוסקר הבוקר (שני), אבל לרשת יש קצב משלה והיא מגיבה בטירוף ראוי לרגע שבו הוכרז הזוכה הלא נכון בפרס הסרט הטוב ביותר.

התגובות כל כך רבות וכל כך מגוונות, עד שלעשות בהן סדר יהיה פשוט בלתי אפשרי. במקום זאת נחלק אותן לקטגוריות ופשוט נציג בפניכם את האופן שבו האנושות מתמודדת ב-2017, עם ההבנה שתעשיית הקולנוע הגדולה בעולם ירתה לעצמה בראש.

השם שהיה אמור להיות שם

אם ל"אור ירח" זה הצליח, למה לא לקחת את העניין הזה רחוק? הרבה פייבוריטים שראו את הפרס נגזל מהם, הפכו ברגע אחד לשמות על הכרטיסייה עם הזוכה הנכון. הנה כמה דוגמאות.

מי נתן את ההוראה?

תיאוריות הקונספירציה עובדות שעות נוספות, וכרגיל בשעות כאלה, כולם מנסים לקחת אחריות על הרגע. אז האם זה היה ראיין גוסלינג או סטואי מ"איש משפחה"? אנחנו עדיין מהמרים על הסניליות של וורן בייטי, אבל מי יודע.

מה לעזאזל קרה עכשיו?!

דמיאן שאזל מגלה שהסרט שלו זכה ואז שכבר לא. ראיין גוסלינג המום ואז צוחק ואז שוב המום. הנה התגובות שלהם, ושלנו, ושל העולם, ושל... אלוהים, זה באמת קרה?

חטא על פשע

לא רק שהאקדמיה ציידה את וורן בייטי ופיי דאנאוויי במעטפה לא נכונה, היא גם מיהרה לצייץ את הזוכה הלא נכון בטוויטר. נו? זוכרים שפעם הבעיה שלהם הייתה שהם רק גזענים?

החשבון של מיס עולם מציע לאקדמיה תמיכה מאנשים שמבינים בסיטואציות כאלה

אבל עזבו הכל, אם באמת צפיתם בתשומת לב ב"לה לה לנד", הייתם מבינים שזאת פשוט המציאות שחוזרת על עצמה

  • עוד באותו נושא:
  • אוסקר 2017

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully