וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: זאב רווח חוזר לתפקיד ראשי בטלוויזיה

1.3.2017 / 0:20

לוואלה! תרבות נודע כי בסיטקום חדש שיעלה ב"רשת" ישחק רווח בעל אולם שמחות הנשוי לאישה מולדובית שצעירה ממנו בכמה שנים. ואם זה לא מספיק, אז יש גם ליהוק מפתיע לתפקיד משגיח הכשרות של האולם

זאב רווח. רפי דלויה
זאב רווח/רפי דלויה

אחרי יותר מחמש שנים, השחקן זאב רווח חוזר לפריים טיים. לוואלה! תרבות נודע כי רווח ישחק בסיטקום חדש שיעלה ב"רשת" של ערוץ 2 העונה לשם הזמני "שמחות". הסדרה תעסוק בסיפורו של צוות עובדים ב"גני בל גרנדס היפים", שמו הבדיוני של גן אירועים במרכז הארץ.

רווח, כך נראה, צפוי לשחק דמות צבעונית במיוחד: הוא יגלם את בעל האולם מרדכי, גבר אלמן ונשוי פעם שנייה לאיוונקה – אישה הצעירה ממנו בהפרש ניכר שאותה הביא ממולדובה. עוד תשחק בסדרה גם לירית בלבן ("חברות", "הבורר"), שתגלם את בתו של רווח ומנהלת החשבונות של האולם. את הסדרה יצרו רובי דואניאס ורמי ורד, שגם ישחק את משגיח הכשרות של האולם, וצילומיה צפויים להתחיל כבר בשבוע הבא.

רמי ורד. רפי דלויה
משגיח הכשרות. רמי ורד/רפי דלויה

בשנים האחרונות מילא רווח תפקידים בכמה סדרות, דוגמת "חסמבה דור 3" וכן "סופשלי", ששודרה בשנה שעברה. תפקידו האחרון בפריים טיים היה בדרמת הפשע "הכבוד של מרציאנו" בערוץ 10, ששודרה ב-2011. עוד קודם לכן שיחק ב-2003 בסדרה "המשאית" וב-1994 בסדרה "פאפא". כל זאת לצד תפקידי הנחיה והופעות טלוויזיוניות שונות.

רווח בן ה-76 התחיל את דרכו כשחקן כבר בשנות ה-60'. במרוצת השנים הוא זכה בשלושה פרסי אופיר – שניים בקטגוריית השחקן הראשי הטוב ביותר ואחד על מפעל חיים, 2פרס שהוענק לו בשנת 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully