וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: כך הפך שרון גל לבורג מרכזי ברומן בין מעיין לאביחי

שרון גל מתחיל להשתלט על העניינים בבית ואפילו להבין מה חמימו אומר; הלב היהודי יוצא אל ג'ודי הגלמודה והבוכייה; ואמא של אביחי מצליחה להרעיד מדינה שלמה בגלל ביטוי. חבל רק שמעיין לא הבינה אותו

באדיבות: שידורי קשת ואנדמול ישראל

1. אייל גולן עוד לא הספיק להכין לעצמו פרוסה עם שוקולד וכבר תמו להן 15 שניות התהילה של אנסטסיה שתיזכר כנראה בקרב רוב הגברים שצופים בתכנית כ"רוסייה ההיא עם הבגד ים". קליפ הסיום שלה היה ארוך יותר מכל הקטעים שלה בעונה הזו. למעשה, עד שפתחה את הפה בריאיון, היה לי ספק אם היא בכלל דוברת עברית. סביר להניח שהבן הקטן שלה אפילו לא שם לב שעזבה את הבית. לא פעם אפשר לדעת מה המצב של כל מתמודד לפי מחיאות הכפיים שהם מקבלים כשהם מוצגים להדחה בתחילת התכנית. הפעם זה היה בערך ככה:

קורין: תרצו להשאיר את אביחי?
קהל: כפיים, שריקות
קורין: תרצו להשאיר את שרון?
קהל: מחיאות סוערות, זמבורות
קורין: תרצו להשאיר את אנסטסיה?
קהל: הא?!
אימא שלה: את מי?
יורם זק: יש לנו אחת כזו?

מה כן נזכור מאנסטסיה? טוב נו, אם אענה על השאלה הזאת בכנות אשן הלילה על הספה בסלון, וזו ספה מאיקאה. כן, ההיא בכניסה שכולם מתיישבים עליה. אבל כן נצרוב בליבנו את חולצת שירת הסטיקר שלבשה אתמול וגם היה את הניסיון להתחיל עם דן שטען שהיא "מרשימה אותו מאוד", כשהוא בטח מתכוון לתואר השני במדעי המוח שעשתה במכון וייצמן. ואיך אפשר לדבר על אנסטסיה בלי לדבר על התקף הקנאה המי יודע כמה של אורנה. אגב, גם אנסטסיה כעסה בפרק הזה על אורנה. כלומר, נראה לי שהיא כעסה, אם כי לפי סידור הגבות שלה, גם אם אראלה תתקשר אליה לבשר על זכייה בחצי מיליון שקלים היא תיראה זועמת. טוב, באמת שהקדשתי לה יותר מדי. היי שלום, איך שלא קוראים לך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוגות זוגות. כולם זוגות/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. פרשת שמשון ודלילה מסרבת לעזוב אותנו. מה שנשמע בהתחלה כמו סיסמת גיוס סודית ליחידה חשאית של פקאצות בצה"ל, המשיך להסעיר את הבית. אבל לפני שניגע בתסביך האדיפוס ההזוי של אביחי ואימוש מאילת (אפילו פרויד שובר את הראש מה לעזאזל הולך שם), אי אפשר היה שלא להתרגש מהמפגש בין עדן לאמה. הגרסה האתיופית של הרבנית רונית ברש בשילוב מלכת שבא הגיעה למפגש מלווה באמירה ברורה: הבמה שלך. לאחר מכן המשיכה ואמרה לה שיש לה כתר מלכות הבמה שלה וקינחה בתפילת ברוך אתה ה' הבמה שלך. תודה לך בורא עולם אמרה האימא ותודה כמובן לעוזר הבמאי ש"שכח" לסגור את הדלת. עלק הדלת הייתה נעולה ועדן דחפה חזק. מי ישמע היא הגרסה הגברית של אלי האנה. נו, גם בהפקה שוררת יופי של אווירת סוף קורס. בינתיים הבמה של עדן היא בעיקר המזרון של אנדל ולגבי כתר המלכות, זה מרגיש יותר כמו חנות של כתר עודפים. ועדיין, ברור שיש בסיפור של עדן ואמה דרמה מטורפת והבשורות הטובות הן שעדן תוכל עוד לסחוט את הסיפור האישי שלה בוואלה! סלבס. הבשורות הפחות טובות: אימא גלתה שלא התגייסה לצבא. לכו תדעו, בטח הצהירה על דת, הרי ברור לכל שצניעותה חשובה לה מכל.

3. בתואר "אם השנה" היא כבר לא תזכה אבל האימא של העונה היא בלי ספק גברת אוחנה מאילת שהרעידה מדינה שלמה בגלל הצמד התנכ"י. מעיין, שאפילו לא מכירה את סיפורו של שמשון הגיבור, חושבת שאימא של אביחי רומזת לה משהו. אולי ששערי נווה אילן יתמוטטו על יושביהם מאשר שהקשר שלה עם אביחי יימשך? היתרון היחידי מהסיפור התנכ"י הוא שבניגוד לשמשון, אביחי כבר מגיע לעניין כמעט עיוור, ככה שחצי מהעבודה כבר נעשתה. המונולוג של אביחי בחדר האח חשף מערכת יחסית מוזרה בינו לבין אמו כולל צעקות של "גידלתם אותי להיות המכונה הקרה הזאת". בוא תשמע רגע, אחי. אתה לא מקפיא, אתה גם לא שמשון והקשר שלך לדילול קיים רק בשיער. הקשר המוזר של אביחי ואמו מעלה פה שאלות קשות: איפה הייתה כל השנים מחלקת הרווחה של עיריית אילת, מה לכל הרוחות קרה שם בבית בדרום ואיך כל זה קשור למאנקיז. אני שואל את זה כי בסופו של דבר, כל עניין באילת איכשהו מסתיים בסוף בפאב הזה. מה שכן, לפחות אימא הבינה שהרמז שלה מטריף את הבן ודאגה לשלוח לו מסוק עם הקדשה לו וגם למעיין. תקשיבי לי מעיין: תזרקי את אביחי כי בינינו, את באמת רוצה לעשות את ליל הסדר באילת? יש לך מושג כמה צעקות הולכות להיות בחדר האוכל של המלון?

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם איתי אנגל לא היה שורד איתה. שני/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. הגבר האמיתי של הבית הוא שרון גל. משום מה, הוא תמיד נראה כאילו התעורר אחרי יומיים בתא מטען של איזה ארגון פשע, אבל האיש הופך להיות גם בורג מרכזי במשולש הרומנטי של מעיין ואביחי. כמות הפעמים שניסו לדחוף לנו אתמול בפרק את האפשרות שמעיין תעזוב את אביחי לטובת גל הזכירה את רצי מרתון ת"א שבכל הזדמנות דואגים להעלות תמונות שלהם מהריצה לפייסבוק. חבר'ה, הבנו שאתם מדהימים בעשרים התמונות הראשונות. אין צורך להעלות עוד. גם בבית גל כבר שולט בעניינים. כשצריך, הוא דופק לדן כאפה כדי שלא יעשה בעיות לאורנה ואם לא, הוא משתמש ביד ימינו חמימו שהוא היחידי בעולם שמשמש כיד ימינו של אדם מבלי לדעת מה זה ימין ושמאל. אם ליברמן מבין ערבית, אז שרון גל מסתמן כיחידי בעולם שמבין את השפה שבה חמימו מדבר. גם בסלואו מושן לא הצלחתי להבין אם הוא נולד ב-12 לעשירי, ב-12 לרביעי או שבכלל מלמל שם מתכון סודי למיץ פטל. כך או כך, ברור שגל מכוון לפרק זוגיות רומנטית, אבל לדעתי לא מעיין על הכוונת של הבסט-פרנד של אזריה אלא דווקא אורנה, שעושה רושם שניסתה לנצל את אחד מהתקפי הזעם שלה כדי שדן ייתן לה אור ירוק ויאפשר לה להגשים את הפנטזיה שלה להתאחד עם הח"כ לשעבר. דוגרי, שניהם מתאימים: הוא אולטרה-ימני, היא כהנא-צדק; היא בפרק ב', הוא בפרק ב'; היא מנהלת חשבונות והוא חייב כספים. השושבין יהיה יורם שפטל, הרב המחתן - ברוך מרזל.

5. הלב היהודי הרחום יצא אתמול אל ג'ודי הגלמודה. המתמודדת החדשה נזכרה בחרם שעשו עליה בנורבגיה שאפילו הילדה היהודייה לא רצתה להיות חברה שלה. כה עצוב. גזענים כאלה. ממש גטו אוסלו. לרגע חשבתי שתתחיל לספר כיצד הצטרפה לפרטיזנים ביערות סקנדינביה. תחשבו על זה רגע: כמה מעצבנת את יכולה להיות שאפילו הילדה היהודייה היחידה בכיתה מלאה באנטישמים מעדיפה לסרוג טלאי צהוב ביחד עם חבריה הגויים מאשר להיות איתך? עם הנהי הזה עדיף כבר לראות את הבריחה מסוביבור. מה שכן, טיפ להורים של ילדים יהודים בחו"ל: לא נראה לי שזה חכם לקרוא לילדה שלכם יהודית אם אתם ככה רוצים להיטמע ולהצניע את המוצא שלכם. בכל מקרה, ג'ודי, זה הזמן לגלות גבורה יהודית ולא לחכות עד שהנאצים (האמיתיים, אנדל, לא המשטרה!) יגיעו לבית האח הגדול: תעזבי עכשיו הבית לפני שהם דופקים בדלת. ממילא את לא שורדת עוד שבוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע השיא? נו, שיהיה. אביחי ומעיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליין ווינר:

שרון גל, מעיין וחמימו. בדרך החוצה: ג'ודי לוץ אהרונוב קרפין סממה.

WTF

מה זה הרומן משומקום בין שני לבחור ההוא שדומה למאור כהן רק עם כובע? איפה זה התחיל, איך זה נרקם? לאיש אין מושג. אני רק רוצה להזהיר את הבנאדם: קיים פרק גנוז של עובדה שבו איתי אנגל נכנס לזוגיות עם שני. אני מזכיר לך שהאיש בילה עם לוחמי דעאש, הסתחבק עם המורדים בסוריה וניגב חומוס עם לוחמי חיזבאללה. את שני הוא לא שרד.

פסוקו של יום

"מום שבך, אל תאמר לחברך" – אורנה על שני. עוד בספר הפתגמים של אורנה: סקס עם הזרת - תעשה לך פטרת; אם קנאה בליבך - רצחי את בן זוגך; וכמובן: אם צניעותך פנימה – הביתה קדימה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גטו אוסלו. ג'ודי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחי, קפוץ לטקסט למעלה. יש אזהרה מיוחדת בשבילך/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדברים על שרון גל? אביחי ומעיין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבמה - המזרון. אנדל ועדן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוב, חלאס, עם הזוגות האלה. שני ועומר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד אחת שבוכה בחדר האח הגדול. מעיין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוגרי, התרגשו. עדן ואמה/מערכת וואלה!, צילום מסך
האח הגדול 28.02.17 30 שניות ראשונות של דיירי הבית.
פרחים ומתחת מעיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully