וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא חברים, אנחנו משפחה": צפו בטריילר החדש של "שומרי הגלקסיה 2"

1.3.2017 / 9:13

חודשיים לפני שהוא מגיע לבתי הקולנוע, חושף הטריילר השני לסרט הגיבורים הגדול עוד מסצנות האקשן וקטעי ההומור הרבים שצפויים לנו. כמו כן, קיבלנו הצצה ראשונה לאביו של סטאר-לורד

שומרי הגלקסייה 2 - טריילר/MarvelI

חודשיים לפני שהוא מגיע לקולנוע, עדיין קשה לשים את האצבע על העלילה המדויקת של "שומרי הגלקסיה 2", אבל בכל הקשור להומור ולסצנות אקשן מפוצצות נראה שבהחלט יש למה לחכות. הטריילר השני לסרט ההמשך של הלהיט מבית מארוול, הציג לנו עוד מהדברים שאמורים לגרום לנו לרוץ לקולנוע: בדיחות, פסקול נוסטלגי ובייבי גרוט.

אם מנסים בכל זאת להבין משהו מכל הטירוף הזה, אפשר להיתלות בקטע הסיום של הטריילר, אז פוגש פיטר קוויל לראשונה את אביו, אגו (קורט ראסל). כזכור, הסרט הראשון הציג את זהות אביו של סטאר-לורד כחידה משמעותית מאוד להבנת כוחו של הבן. על פי מה שלמדנו מגרסת הקומיקס, אגו הוא למעשה כוכב לכת תבוני ומרושע, הניחן בכוח עצום שמנוצל לניהול קרבות עם לא מעט מגיבורי מארוול.

מרשעת מרכזית נוספת בסרט צפויה להיות איישה (אליזבת דביקי), תוצאה של ניסוי ליצירת בן האנוש המושלם, שמסתבך כמובן והופך לעוד כוח קוסמי רב עוצמה ובלתי ניתן לשליטה. אם לא הבחנתם בה, מדובר באישה המוזהבת שמדברת אל הגיבורים בתחילת הטריילר.

"שומרי הגלקסיה 2" יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-4 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully