וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגלל התנ"ך": קולנוע בארצות הברית מחרים את "היפה והחיה"

3.3.2017 / 20:04

לאחר הפרסום כי העיבוד המחודש של "היפה והחיה" יציג דמות של הומוסקסואל, הודיע בית קולנוע באלבמה כי לא יקרין את הסרט: "אם ישו ואלוהים לא יסבלו זאת, גם אנחנו לא"

צילום מסך

בעוד כשבועיים, חמישי 17 במרץ, יעלה לאקרנים בארצות הברית "היפה והחיה", עיבוד מחודש והפעם עם שחקנים בשר ודם לקלאסיקת האנימציה. בראיון לקראת יציאתו, הודיע לפני כמה ימים הבמאי ביל קונדון כי הסרט יציג את הדמות הלהטב"ית הראשונה בתולדות דיסני – דמותו של לה-פו, בגילומו של ג'וש גאד, שמתברר כי הוא מאוהב בחברו הטוב ביותר, גסטון, הלוא הוא מחזרה המרושע של הגיבורה.

היה ברור כי באמריקה של טראמפ, ההצהרה הזו לא תעבור בשקט. ואכן, היום (שישי) מפרסם בית קולנוע באלבמה כי לאור הנטייה המינית של הדמות, המשנית למדי בסרט יש לציין, הוא לא יקרין אותו.

"אם אנחנו לא יכולים לקחת לסרט כלשהו את הנכדה בת ה-11שלנו או את הנכד בן השמונה שלנו, אז אין לנו שום עסקים איתו. אם אנחנו לא יכולים לצפות בסרט כשאלוהים או ישו בצדנו, אז אין לנו שום עניין להקרין אותו". כך הודיעו מנהלי הקולנוע, The Henagar Drive-In, בפוסט פייסבוק. "כשתאגידים כופים עלינו את השקפת העולם שלהם פעם אחר פעם, אנחנו חייבים לעשות מעשה. אנחנו, בראש ובראשונה, נוצרים, ולא נתפשר על מה שהתנ"ך מלמד אותנו".

: היפה והחיה.
"למה 50 גוונים של אופל בסדר וזה לא?" מתוך "היפה והחיה"

הפוסט, כמובן, כבר הוליד אלפי תגובות זועמות. גולשים רבים התקוממו על ההתחסדות של הקולנוע. "איך זה שהקרנתם עכשיו את '50 גוונים של אופל' בלי בעיה", תהו למשל כמה מן המגיבים והמגיבות.

הסרט, בו מככבים אמה ווטסון ודן סטיבנס, ייצא בארץ ב-23 במרץ.

עוד באותו נושא

מערך שיעור באנגליה: בל מ"היפה והחיה" נמצאת במערכת יחסים פוגענית

לכתבה המלאה

הפוסט של בית הקולנוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully