וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוורצנגר פורש מתכנית 'המתמחה': "הרייטינג צנח בגלל טראמפ"

3.3.2017 / 22:48

שחקן הקולנוע הודיע כי הוא פורש מהנחיית "המתמחה" והפנה אצבע מאשימה לקודמו בתפקיד, הנשיא טראמפ. "אנשים שמעו שטראמפ עדיין מעורב בתכנית כמפיק בפועל ולכן הם מחרימים אותה"

טראמפ נגד שוורצנגר. GettyImages
מאשים אותו. שוורצנגר/GettyImages

שחקן הקולנוע ומושל קליפורניה לשעבר, ארנולד שוורצנגר, הודיע הערב (שישי) כי הוא פורש מהנחיית תכנית הריאליטי "המתמחה" ששודרה בערוץ NBC והפנה אצבע מאשימה לקודמו בתפקיד, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שנותר מפיק בפועל. לדברי שוורצנגר, כשנודע כי הנשיא טראמפ ממשיך להחזיק בקרדיט כמפיק בפועל צופים רבים החליטו להחרים את התכנית ולכן הרייטינג צנח.

"הבעיה היא לא בתכנית", הסביר שוורצנגר. "כל מי שפגשתי אמר לי שהוא אוהב את התכנית, אך ברגע שאנשים שמעו שטראמפ ממשיך להחזיק בקרדיט כמפיק בפועל וממשיך לקבל משכורת מהתכנית – לפחות חצי מהאנשים שדיברו איתי החליטו להחרים את התכנית. טראמפ עדיין מעורב בתכנית וזה הותיר אצל אנשים טעם רע. רבים לא רוצים לתת חסות לתכנית הזו. ערוץ NBC עשה הכול כדי לקדם את התכנית הזו. גם המפיק עשה עבודה פנטסטית".

טראמפ הנחה את "המתמחה" במשך 14 עונות, מאז שנת 2004. לפני כחודשיים עלתה התכנית עם המנחה החדש, ארנולד שוורצנגר, ונתוני הרייטינג ירדו פלאים. טראמפ, שנותר המפיק הפועל של התכנית, עקץ את המנחה שהשיג רייטינג נמוך "אפילו ביחס לעונה ה-14 שלי", כדברי טראמפ. לאחר מכן תקף את שוורצנגר שבחר לא לתמוך בו במרוץ למפלגה הרפובליקנית והעדיף את המועמד ג'ון קייסיק.

לפני חודש לעג טראמפ שוב פעם לנתוני הרייטינג של השחקן כשאמר: "שכרו כוכב קולנוע גדול כדי שיחליף אותי. הרייטינג צנח, זה פשוט אסון". שוורצנגר החליט לא לשתוק. הוא העלה לחשבון הטוויטר שלו סרטון שבו ענה לביקורת שמתח עליו. "היי, דונלד, יש לי רעיון נהדר", אמר. "למה שלא נחליף עבודות? אתה תשתלט על הטלוויזיה כי אתה מומחה ענק לרייטינג ואני אתפוס את התפקיד שלך. ואז אולי אנשים יוכלו סוף סוף לישון בשקט, אה"?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully