וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבור בטלפון ציבורי: צפו בטיזר הראשון ל"דדפול 2"

4.3.2017 / 18:42

ראיין ריינולדס והישבן של ראיין ריינולדס מככבים בטיזר הראשון לסרט ההמשך של הלהיט הגדול מ-2016. בסרטון נראה דדפול מנסה לעזור לאדם בצרה, אבל מסתבך בהכנות בתוך תא טלפון צפוף וצר. מסביב ישנם גם רמזים לכוכב שיצטרף אליו בסרט הבא, וקריצה ללהיט הנוכחי בקולנוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעשים טובים זה קשה. דדפול/מערכת וואלה!, צילום מסך

363 ימים, זה הזמן שנותר לנו להמתין בסבלנות עד שובו של "דדפול" לסיבוב נוסף על המסך הגדול, והערב (שבת) קיבלנו טעימה ראשונה ממה שמחכה לנו.
טיזר-טריילר פרוע במיוחד בכיכובו של דדפול (ראיין ריינולדס) דלף הבוקר לרשת, והפך ויראלי. לא ברור אם כמו במקרה של הסרט הראשון, מדובר גם הפעם בהדלפה מכוונת כדי לייצר הייפ בקרב מעריצי הסרט, או שמישהו באמת הצליח להוציא את הטיזר לפני התכנון המקורי. מה שבטוח הוא שבאולפני פוקס לא בזבזו זמן ומיהרו לשחרר את הגרסה האיכותית, שמופיעה כעת בעמוד היוטיוב הרשמי של ריינולדס.

הטיזר נפתח עם ווייד וילסון, הלא הוא דדפול, שצועד ברחבי העיר, כשהוא נתקל לפתע באדם המאיים על אדם אחר באמצעות אקדח בסמטה צדדית. הוא ממהר לתא טלפון קטן ולא נוח (קריצה אירונית לסופרמן) ושם מנסה להתלבש, תוך שהוא חושף בפנינו את ישבנו של ריינולדס, ובזמן שזעקות עזרה ממושכות נשמעות שוב ושוב מהסמטה שלצדו. לא נספר לכם איך הכל נגמר, אבל כן נציין שכל פרט שנמצא בטריילר אינו מקרי. כך, למשל, הכתובת "נייתן סאמרס מגיע", מתייחסת לגיבור חדש בעולם המוטנטים, קייבל, שיככב לצדו של דדפול בסרט הקרוב. כמו כן אולם הקולנוע שמאחורי תא הטלפון, וכן פוסטר בסמטה שבא מתבצע השוד, מציג פרסומת ל"לוגאן", סרט הגיבורים עטור שבחי הביקורות של אולפני פוקס, שעלה בסוף השבוע האחרון לאקרנים בישראל.

בשלב זה, כאמור, לא ניתן לספר יותר מדי על עלילת "דדפול 2". לשם כך נצטרך להתאזר בסבלנות עד לטריילר מפורט מעט יותר, אבל אם למישהו היה חשש שההומור הבוטה וחסר הרחמים של דדפול מיצה את עצמו בסיבוב הראשון, הוא יכול להירגע. יש הרבה למה לצפות. "דדפול 2" יגיע לבתי הקולנוע ב-3 במרץ, 2018

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully