וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הריאיון הקורע הזה, קובי אפללו מחוק אצל הטבעונים. צפו

בת אל בלן

7.3.2017 / 0:04

לקחנו את הזמר והאב הטרי לריאיון בלתי שגרתי בספארי ושוחחנו בנחת על אבהות, זוגיות, מוזיקה וטוקבקים. ואז קרה משהו שגרם לקובי להשתנק מצחוק וככל הנראה ישרוף אותו בקרב הטבעונים. צפו בריאיון הקורע

צילום מסך

לפני כמה שבועות הסתובב הזמר והאב הטרי קובי אפללו ברחובות גבעתיים. לפתע חלפה לידו ניידת משטרה וכרזה לו בקול: "אפללו! אפללו!". הזמר קפץ בבהלה וכבר החל לחשוב על הלילה באבו כביר. אחרי כמה שניות מבוהלות המשיך השוטר וכרז: "מזל טוב, קובי. אני חולה על השירים שלך". אפללו ההמום הודה לו והמשיך לפסוע ברחובות העיר.

לטענת אפללו, זו התגובה הכי הזויה שיצא לו לקבל בזמן האחרון ברחוב. על מנת לשמוע עוד סיפורים מהזמר המצליח, שנמצא בעיצומו של סיבוב הופעות החורף שלו, חשבנו לאן לקחת אותו לריאיון בלתי-שגרתי. אחרי שלא מצאנו רעיון יצירתי ומעניין, החלטנו לקחת אותו לספארי ברמת גן. האמת שזה גם בא לנו טוב, כי אפללו גם מחבב בעלי חיים. הוא אפילו האכיל שם בהנאה ג'ירפות וגילה דבר-מה מפתיע על הלשון שלהן.

אז איך משפיעה האבהות של קובי על השירים שלו? (שלושה רמזים: קיטשיים, קיטשיים, קיטשיים), מה הוא חשב על הקרנפה "קרן פלס" והעז "דודו אהרון"? האם הוא עדיין חש התקפי חרדה לפני ההופעות? איך הוא הגיב לטוקבקיסט שתקף אותו? ומה קרה באמצע הריאיון שגרם לקובי ולבת אל גם להיקרע מצחוק וגם להסתבך עד הצוואר עם הטבעונים?

צפו למעלה בריאיון המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully